Η στιγμή σας με ένα ποίημα - Ένας τόνος σε ανάπαυση μνήμης... (Πέστροβα Μαίρη)

by - Μαΐου 19, 2017


Περπατώ με σφιγμένες παλάμες
μην τυχόν σκορπίσουν και φύγουν
τα όσα έζησα και χαράκτικαν πάνω μου
τα όσα σκάλισαν το μέσα μου
όχι, δεν τις ανοίγω
είναι επικίνδυνο ν'αφήνεις
λεύτερο το θηρίο
χωρίς ούτε έναν βράχο
στην θήρα της σπηλιάς
σαν ξεμυτίσει με τα φλογισμένα ρουθούνια του
για μια ζωή θα'σαι καμένος
και το μόνο που θα σου μείνει
είναι οι κλεισμένες παλάμες
με τα λιωμένα μελάνια
από τα λόγια που συγκράτησαν.

Σου μιλώ με σφιγμένες παλάμες
λατρευτικές θυσίες σε θεούς
από τα σπάργανα της φύσης μου
τις μαρτυρούν τα αποκαϊδια
από τις σκέψεις των ονείρων
άραγε τρέχει το νερό
ή η γη από κάτω του αλλάζει θέση
σε ρώτησα και γέλασες
φύγε θα σου πω
άλλα περίμενα από σένα
και άλλα μου έγραψες στον τοίχο
πως τάχα η περισπωμένη
είναι μια φιλία
της οξείας
με την δασεία
γιατί με κοροϊδεύεις;
αφού ξέρεις πως είναι
ένας τόνος
σε ανάπαυση μνήμης...

***

Ήταν η στιγμή της Μαίρης Πέστροβα με ένα ποίημα.




Στείλτε και τη δική σας στιγμή.


You May Also Like

6 comments

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.