Δαρμένη θάλασσα - Γιούλη Βασιλείου (Λόγια της πλώρης)

by - Ιουλίου 27, 2017


Μία, δύο, τρεις, μετά τις έξι πέτρες, έπαψε πια να μετράει. Δεν έπαψε όμως να την παρακολουθεί διακριτικά. Δεν ήθελε να πάθει κάτι κακό! Να ξεθυμάνει, ναι, όχι όμως να πάθει κάτι κακό! Πόσο την αγαπούσε! Ένας θεός ήξερε! Από μωρό την είχε μεγαλώσει με στερήσεις, θυσίες. Εβδομηντάρης πλέον αυτός κι εκείνη δεκαέξι χρονών κοπέλα.

"Πάρε κι αυτή,πάρε κι αυτή!", συνέχιζε η μικρή να λιθοβολεί με μανία την θάλασσα. Είχε τα δίκια της. Ορφάνεψε με την πρώτη της πνοή. Πατέρα δε γνώρισε ούτε σε φωτογραφία! Ευτυχώς ο παππούς στάθηκε μάνα και πατέρας.Τώρα ο έρωτας, ο πρώτος της έρωτας, χάθηκε με την πρώτη βροχούλα, ενώ είχε ορκιστεί ότι θα την αγαπούσε χειμώνα-καλοκαίρι!

"Άσ'το καλό!", πόνεσε το χέρι της. Η θάλασσα δαρμένη, έγλειφε τα δάχτυλα των ποδιών της. Τί έφταιγε η δόλια και την χτυπούσε; Έφταιγε για τις αδικίες και τις πίκρες της ζωής;...
Γαλήνεψαν και οι δυο. Ρούφηξε η μικρή μια γερή ανάσα από θαλασσινό άρωμα και επέστρεψε στον παππού που ψάρευε στο γνωστό σημείο.

Το βραδάκι τηγάνισαν τα ψαράκια, έστρωσαν το τραπέζι στο μπαλκόνι, έκοψαν χωριάτικη και ψωμί και πίνοντας κρασί, ένα ποτήρι αυτός, μισό εκείνη, του διάβασε την εφημερίδα του νησιού τους.

******

Ήταν η συμμετοχή της Γιούλης Βασιλείου για το δρώμενο ''Λόγια της πλώρης''.


Μπορείτε να συμμετέχετε και 'σεις.



*****


Συμμετοχές δικές μου

Συμμετοχές


You May Also Like

14 comments

  1. Μου άρεσε η δαρμένη θάλασσα, πολύ.
    Την έβλεπα μπροστά μου

    Συγχαρητήρια.

    Καλημέρα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο, απλό, ανθρώπινο. Με εικόνες ζωής και συναισθημάτων. Μπράβο στη Γεωργία. Μαρία πολλές καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Μαρία μου!
    Γεια σε όλους!
    Ευχαριστώ πολύ γα τα καλά σας λόγια!
    ΥΓ:Οι φίλοι με φωνάζουν Γιούλη!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να που η θάλασσα βοηθάει με κάθε τρόπο...πάρα πολύ ωραία συμμετοχή!
    Γιούλη μου συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιούλη μου τι ευχάριστη έκπληξη η μικρή σου ιστορία! Τόσο απέραντη όμως σε εικόνες και συναισθήματα...
    Αφέθηκα στην πλώρη σου και ταξίδεψα. Μπράβο σου κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιούλη μου μικρή αλλά τόσο περιεκτική σε συναισθήματα η ιστορία σου! Η θάλασσα είναι εκεί για να ακούει τα μυστικά μας και να εκτονώνει το θυμό μας...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Μαρία μου!
    Μόλις είδα την αλλαγή στο όνομά μου!
    Με συγκίνησες...Έτσι,να με θεωρείς φίλη σου!
    Γεια και πάλι σε όλους!
    Χαίρομαι πολύ που σας αρέσει η ιστοριούλα μου!
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αληθεια πόσο να δείρεις την θαλασσα..και με ποιο τροπο ...!!! τι απορώ καλέ;
    Μας τον έδειξες Γιούλη μου με την τοσο γεματη εικονες ιστορία σου..λογια της πλωρης; λογια της θαλασσας; λογια της στεριάς;.. ότι και να ήταν ... ταξιδεψαμε μαζι τους μικρή μου φίλη..!! να περνας ομορφα ταξιδευοντας είτε στ αλήθεια.. ειτε με τον νου..!!! φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ!
    Κι εσύ να περνάς πάντα όμορφα,Ρούλα μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, ρε το μικρό μου προστατευόμενο κοπελούδι!
    Με λίγα, λιτά λόγια μας μάγεψε!
    Το'χει αυτό. Γράφει μικρά διαμαντάκια!
    Γιουλάκι μου, το λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριστέα μου!Πώς να σου δείξω την ευγνωμοσύνη μου;
    Είναι απέραντη σαν την θάλασσα!...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω πως μόνο η θάλασσα μπορεί να μας καταλάβει γι'αυτό μας αφήνει να την πετροβολάμε ώσπου να ξεθυμάνουμε.
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου Γιούλη.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιούλη, τι έκπληξη! Και στη δική μου συμμετοχή (άδικα) πετροβολούν τη θάλασσα!!!! Καλή συνέχεια, κορίτσι, σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.