Η απόφαση (16o Παίζοντας με τις λέξεις)

by - Οκτωβρίου 03, 2018


Ας αφήσουμε την πόρτα ανοιχτή,
σαν κάτι να ξεχάσαμε στην αυλή.
Τίποτα να μην μαρτυρά την απουσία,
τίποτα να μην συμπληρώνει την έλλειψη.
Τα πάντα να δηλώνουν μια επιστροφή.
Ας βάλουμε τα πράγματά μας σε αναμονή,
όχι σε παύση.
Την ζωή μας ενέχυρο και όχι προς πώληση.
Ας φτιάξουμε τον δικό μας οδοδείκτη.
Μιας κατεύθυνσης.
Έτσι όπως την ορίζει ο καθείς.
Η ομίχλη να μην είναι τίποτ΄ άλλο παρά μια αφορμή έμπνευσης.
Ένα έναυσμα δημιουργίας.
Σ' αυτή την μικρή στιγμή της μεγάλης απόφασης,
ας κοιτάξουμε κατάματα την ανατολή
και περιφρονητικά την δύση.

**********

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο ''16o Παίζοντας με τις λέξεις'' της Μαρίας μας
Ευχαριστώ όλος όσους με διάβασαν και με επέλεξαν και φυσικά την οικοδέσποινα για την άψογη φιλοξενία.



**********

Μην ξεχνάτε πως τρέχει όλο το φθινόπωρο μια νέα πρό(σ)κληση δημιουργίας ''Ιστορίες του φθινοπώρου''
Περιμένω τις συμμετοχές σας!


You May Also Like

11 comments

  1. Καλημέρα! Υπέροχο κείμενο... Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια αφορμή για έμπνευση! Πόσο όμορφο! Έτσι να βλέπουμε και την ομίχλη και τον κόσμο όλο!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα μεγάλο μπράβο Μαρία μου. Στην ευαισθησία σου, πάντα παρούσα, στο λόγο σου, πάντα λυρικός αλλά και στην έμπνευσή σου.
    Με λίγα λόγια, μια πανέμορφη δημιουργία.
    Σε ευχαριστούμε καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ γλυκό, λιτό, απέριττο και σοφό Μαρία. Να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια γιά την συμμετοχή σου Μαρία, οι στίχοι σου λιτοί και με ξεκάθαρα νοήματα, προσέδωσαν στο ποίημά σου τα χαρακτηριστικά της εμπνευσμένης όσο και εξαιρετικής δημιουργίας. Σ΄ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχως αυτη τη φορα δεν μπορεσα να λαβω μερος αλλα ουτε και να τα διαβασω και τυπικα να ψηφισω και εγω
    Σημερα ομως, κανοντας βολτα στα μπλοκοσπιτακια διαβασα πολλες υπεροχες συμμετοχες, αναμεσα τους και η δικη σου.

    Καλη συνεχεια και συγχαρητηρια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεστοί στίχοι με νοήματα μεγάλα. Μπράβο Μαίρη μου για τη συμμετοχή σου. Εμπρός να κοιτάξουμε την ανατολή ..τι στίχος!!
    Καλή συνέχεια Μαιρούλα
    Φιλιά στην πριγκίπισσά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν το πρωτοδιάβασα σκέφτηκα ότι οι λέξεις δόθηκαν για να γραφτεί-παρθεί αυτή η απόφαση!
    Μαρία μου συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου!

    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα λόγια σου Μαρία μου.
    Πώς μπήκαν όλα στη σωστή σειρά κι έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα με τόσα λίγα λόγια;
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου .
    Εγώ τώρα μπορώ και τα διαβάζω.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Η ομίχλη να μην είναι τίποτ΄ άλλο παρά μια αφορμή έμπνευσης."

    Τι ωραίο, βρε Μαρία μου!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάθε στίχος σου Μαρία μου και μια προτροπή με πιο ωραία την τελευταία "ας κοιτάξουμε κατάματα την ανατολή και περιφρονητικά τη δύση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.