Ερωτήσεις (Φωτό-συγγραφική σκυτάλη #2)

by - Νοεμβρίου 10, 2018


Τι είναι ο νους;
Ένας αχυρώνας χαμένος στον βαθύ νότο.
Χτυπημένος από θύελλες και βροχές,
στέκει ανέπαφος, 
προστατεύοντας το φαΐ του κόσμου. 
Τι είναι η σκέψη;
Μια φυλακή με ξύλινα σανίδια,
καρφωμένα μεταξύ τους με αίμα και δάκρυα.
Τι είναι μια ιδέα;
Ένα χωράφι αγριόχορτα,
που προστατεύουν κυκλάμινα, 
ξεχασμένες ανεμώνες και φρέσκες μαργαρίτες. 
Τι είναι η φαντασία;
Μια τεράστια μπλε καστανιά,
που μπλέκει στον ίσκιο της το νου, την σκέψη και την ιδέα.

Και όλα αυτά αλλάζουν την μέρα,
δένουν τον άνθρωπό με τ΄ άπειρο και τ΄ άπιαστο.
Σε ασπρόμαυρο φόντο,
δίνουν ζωή, δίνουν ελπίδα.

-------------

Ήταν η συμμετοχή μου στην Φωτό-συγγραφική σκυτάλη της marypertax, εμπνεόμενη από την παραπάνω φωτογραφία που μου έδωσε η Fairelena.

Εγώ με την σειρά μου θα δώσω στην Αριστέα μας την παρακάτω εικόνα και της εύχομαι καλή έμπνευση.


Τέλος να ευχαριστήσω την marypertax για την πρόσκληση και την ευκαιρία δημιουργίας.
Κόντρα σε νωθρούς καιρούς είναι ότι πιο σημαντικό.




You May Also Like

18 comments

  1. Καλά έπαθα! Η σύλληψη σου γι' αυτήν την εικόνα είναι φανταστική! Μαρία μου υπέροχη έμπνευση και υπέροχα δοσμένη με ένα απίθανο δέσιμο! Συγχαρητήρια πραγματικά ενθουσιάστηκα! Και η εικόνα για την Αριστέα πολλά υποσχόμενη! Σ' ευχαριστώ φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω ΦΟΒΕΡΟ!! Τι όμορφα που ερμήνευσες τη φωτογραφία της Έλενας.Και τι σύλληψη!!Εσένα η μπλε σου καστανιά έμπεξε στον ίσκιο της τον ανέπαφο αχυρώνα σου και μας έδωσε μέσα από την ξύλινη φυλακή σου, ανεμώνες και μαργαρίτες που δίνουν ζωή!!! Υπέροχο
    Συγχαρητήρια Μαιρούλα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό που συμβαίνει εδώ, πραγματικά με ξεπερνά!!!
    Αν μου τύχαινε μία τέτοια εικόνα, απλά θα σήκωνα τα χέρια ψηλά...
    Εσύ Μαρία μου, σήκωσες ψηλά την εικόνα με την φαντασία, την σκέψη, την ιδέα, το νου!!!
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η εικόνα ήταν πολύ δύσκολη ερμηνευτικά.
    Για μένα.
    Ήρθα τρέχοντας να δω τί έγραψες.
    Μπράβο Μαρία μου.
    Δίνεις ζωή κι ελπίδα σε ασπρόμαυρο φόντο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λάτρεψα την απίστευτη έμπνευσή σου, Μαρία μου. Μπράβο για το συνειρμό, φίλη μου, και για τις υπέροχες εικόνες που μας χαρίζει απλόχερα το όμορφό σου κείμενο. Πολλά φιλιά και συγχαρητήρια.
    Είμαι βέβαιη ότι η φωτογραφία που παραδίδεις στην Αριστέα μας θα της χαρίσει μια εκπληκτική έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νους, Σκέψη, Ιδέα, Φαντασία.....
    ένα προς ένα τα σκαλιά στη γνώση, στα βιώματα. Μαρία, θα ενώσω την άποψή μου με αυτή των φίλων εδώ για να πω ότι η έμπνευσή σου είναι εκπληκτική !
    Μια δύσκολη εικόνα, την αγκάλιασες με μια υπέροχη έμπνευση.Και το πιο σπουδαίο με ένα ποίημα. Πόσο δύσκολο, πόσο λυρικό.

    "όλα αυτά αλλάζουν την μέρα,
    δένουν τον άνθρωπό με τ΄ άπειρο και τ΄ άπιαστο.
    Σε ασπρόμαυρο φόντο,
    δίνουν ζωή, δίνουν ελπίδα"

    Μαρία μου, πραγματικά πανέμορφο ! ειλικρινά έφυγα μαζί του. Και η φωτογραφία σου που κληροδοτείς στην Αριστέα ανοίγει διάπλατα τους δρόμους της έμπνευσης και της δημιουργίας.
    Μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γουάου!
    Υπέροχη έμπνευση. Η εικόνα βέβαια είχε αυτές τις δυνατότητες και εσύ τις αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο Μαρία μου!
    Μπράβο σου!
    Η εικόνα που μου παραδίνεις επίσης εξαιρετική! Νιώθω πως μου την έστειλε το σύμπαν μέσω εσού! ☺ Σε ευχαριστώ!!!
    Πολλά φιλιά!

    υγ: "Τι είναι μια ιδέα;
    Ένα χωράφι αγριόχορτα,
    που προστατεύουν κυκλάμινα"
    το λάτρεψα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά υπέροχο!!!!! χαίρομαι που η φωτογραφία που σου έστειλα σου έδωσε τόσο όμορφη έμπνευση !!! υποκλίνομαι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά δεν βρίσκω λόγια!!!!
    Μπράβο Μαρία μου

    φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι είναι μια φωτογραφία;
    Η επικεφαλίδα μιας εξαιρετικής ποιητικής έκφρασης που γέμισε χρώματα τη γκρίζα μας μέρα.
    Μαράκι... σ υ γ χ α ρ η τ ή ρ ι α!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πραγματικά εξαιρετική έμπνευση, καλύτερη δεν γινόταν με βάση την φωτογραφία..!
    Και η πάσα σου στην Αριστέα εξισου δυνατή!

    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α έχει γίνε πολύ ποιητική βλέπω η σκυτάλη. Μπράβο Μαράκι το πήγες σε άλλο επίπεδο το δρώμενο με τη σειρά σου. Για να δούμε τι έμπνευση θα δώσει η φωτό σου στο Αριστάκι μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι σου είναι η φαντασία...μπλέκει στον ίσκιο της νου, σκέψη και ιδέες και δημιουργεί ένα ποιητικό αριστούργημα.
    Υπέροχο Μαρία μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρά πάρα πολύ όμορφο! Μπράβο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου υπέροχη η έμπνευση σου, πλαισώσε πανέμορφα, αλλά και πρωτότυπα την εικόνα. Μπράβο σου!! Εύχομαι πάντα σε τόσο όμορφες εμπνεύσεις!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έκπληξη ευχάριστη, αλλού με πήγε η φωτό κι αλλού μας πήγε η έμπνευσή σου, Μαρία μου, σε πολύ όμορφη σκέψη. Συγχαρηρήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου υπέροχο!!
    Οι ερωτήσεις βρήκαν τις καλύτερες απαντήσεις με οδηγό τη φωτογραφία!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη εικόνα,εναρμονισμένη σκέψη και γραφή. Σε ένα διάλογο με τον εαυτό σου αναρωτιέσαι και απαντάς όσα θες να είναι έτσι. Πολύ πολύ όμορφο το κείμενό σου Μαρία μου ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.