Ιστορίες του καλοκαιριού... η αυλαία πέφτει...

by - Σεπτεμβρίου 01, 2020

Το καλοκαίρι έφυγε. Ένα περίεργο καλοκαίρι. Γεμάτο προσμονή, γεμάτο ελπίδα, απογοήτευση, ανασφάλεια, ανάμεικτα συναισθήματα. Ένα καλοκαίρι που σου αφήνει μια μικρή αίσθηση πως χάθηκε. Σαν έναν έρωτα που από την πρώτη ματιά θεωρείς πως θα είναι καθοριστικός, αλλά οι μέρες στον παίρνουν μακρυά, χωρίς να προλάβεις να τον ζήσεις. Σαν ένα παγωτό καϊμάκι, που του λείπει το σιρόπι βύσσινο. Σαν μια μοναχική βόλτα στην θάλασσα. Σαν τα απογεύματα του Σεπτέμβρη.

Έτσι τέλειωσαν και οι δικές μας Ιστορίες του καλοκαιριού...

Ας δούμε τις αναρτήσεις που μαζεύτηκαν.



Δικές μου συμμετοχές


Θα δώσω λοιπόν ένα δώρο σε έναν από αυτούς που συμμετείχαν.
Μετά από κλήρωση λοιπόν η νικήτρια είναι η Ρένα Χριστοδούλου!Την παρακαλώ να μου στείλει την διεύθυνσή της να της στείλω ένα αναμνηστικό δώρο!

Ευχαριστώ όλους σας που συμμετείχατε και στηρίξατε αυτό το δρώμενο αλλά και αυτούς που διαβάσατε τις συμμετοχές. Εύχομαι σε όλους ένα δημιουργικό φθινόπωρο. 

Και μη μελαγχολείτε. 
Πάντα θα περιμένουμε ένα καλοκαίρι.

Φιλικά 
Μαρία Νικολάου


You May Also Like

7 comments

  1. Ωωωωω να και δωράκι! Τι καλά! Από τα χέρια σου Μαρία! Τέλεια! Καλότυχη η Ρένα μας! Να το χαρεί. Και πάλι να ανταμώνουμε εδώ σε κάθε καλοκαίρι ή σε κάθε εποχή με τις ιστορίες μας. Όπως όμορφα μας φιλοξενείς εδώ με τις πρωτοβουλίες σου.
    Καλή συνέχεια καλοκαιριού να πω Μαρία μου καθότι αυτό επιμένει και ...καλά κάνει.
    Καλό μήνα με τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Μαιρούλα μου. Καλότυχη η Ρένα μας. Και σ'ευχαριστούμε πολύ για τις πρωτοβουλίες σου. Να είμαστε καλά να τις επαναλάβουμε.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το σχόλιο μου φεμ έμεινε βλέπω.
    Πολύ χαίρομαι που ήμουν τυχερή και κέρδισα δωράκι από σένα. Χάρηκα που πήρα μέρος στην πρόσκληση σου για τις ιστορίες του καλοκαιριού.
    Και του χρόνου με υγεία.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυλαία και πάμε λοιπόν. Ο πιο όμορφος απολογισμός του καλοκαιριού είναι αυτός, Μαρία μου.
    Και η αγαπημένη μας Ρένα να είναι πάντα καλότυχη!
    Καλό μήνα Μαράκι, ευχαριστούμε για το "μαζεματάκι" που μας έκανες πάλι... ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι τι ωραίο κλείσιμο για το καλοκαίρι!!!
    Δεν μελαγχολουμε αναμένουμε τη συνεχεια.
    Η ζωή είναι δύσκολη αλλά συνάμα γλυκειά αρκεί να μπορουμε να ρουφήξουμε ΄λες τις στιγμές
    Σε φιλώ
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντε και του χρόνου το καλοκαιράκι να είναι καλύτερο από αυτό Μαρία μου και να ξαναμαζευτούμε πάλι με τα δρώμενα σου
    μια ωραία ανάπαυλα ήταν...
    Χάρηκα και την τυχερή μας Ρένα να είναι καλότυχη πάντα..👍
    Μαρία μου να είστε καλά όλοι καλό σου μήνα φίλη μου ...αλλά για Φθινόπωρο εδώ δεν μπορώ να πω με τόσο καύσωνα...
    φιλιααα...😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Φθινόπωρο και του χρόνου με καλύτερες συνθήκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.