Διαπίστωση (26ο Συμπόσιο Ποίησης)

by - Ιανουαρίου 03, 2021


Κάποια στιγμή, 
αυτό το μαύρο πράγμα που νομίζουμε πως δεν κουβαλάμε,
αυτό το κρίμα που κρύβουμε όλοι κάτω απ΄ την γλώσσα μας,
στο μικρό τσεπάκι του μπλου τζιν,
στο πίσω μέρος της ντουλάπας μας,
εκεί που φυλάμε τα άχρηστα ρούχα,
κάποια στιγμή λοιπόν αυτό το ασήμαντο τίποτα,
εισχωρεί σε όλα αυτά που αγαπάμε και τ΄ αλλάζει.
Τα ήσυχα βράδια, γίνονται έρημα,
το γλυκό, πετιμέζι,
τα αρώματα βαριά και αφόρητα.
Σαν την πόλη που αλώθηκε και παραδόθηκε σε μια νύχτα.
Όλη η ζωή μια φοβερή ημικρανία.
Και ψάχνεις να βρεις την άκρη.
Μια δικαιολογία, ίσως ένα ψέμα.
Κάτι που θα βάλει ξανά την ζωή μας σε τάξη.
Μια ανυπόφορη υπέροχη τάξη.
Αναζητώντας ένα κινηματογραφικό φινάλε,
νομίζοντας πως έτσι απλά θα την γλυτώσουμε,
Όχι αγάπη μου.
Ο κύκλος αυτός δεν θα κλείσει ποτέ.
Γιατί στην ζωή η ανάγκη της λύτρωσης είναι πιο μικρή, από αυτήν της υπεκφυγής. 

*********

Ήταν η συμμετοχή μου στο 26ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργανώνει η Αριστέα μας. Ευχαριστώ όλους όσους με ψηφήσατε και κυρίως την οικοδέσποινα για την άριστη φιλοξενία.




You May Also Like

7 comments

  1. Wow!!
    Δυνατή Μαρία μου, πολύ δυνατή!
    Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό και δυνατό Μαίρη μου!! Μπράβο σου. Θερμά συγχαρητήρια
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως! Πολύ δυνατή η συμμετοχή σου Μαρία μου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις μάτια μου !
    💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Μαρία μου!
    Καλή χρονιά! Με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεχωριστή συμμετοχή, συγχαρητήρια Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα που συνθέτεις τους στίχους σου Μαρία μου και που έχουν τόση ουσία! Συγχαρητήρια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ανάγκη της λυτρωσης είναι πιο μικρή από αυτή της υπεκφυγης...

    Πόσο αληθινό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.