25 λέξεις # 14... Βράβευση

by - Οκτωβρίου 22, 2022

 Έφτασε η ώρα που θα βραβεύσουμε τις 25 λέξεις που έκαναν το μυαλό σας να ταξιδέψει και απέδωσαν τα συναισθήματα της φωτογραφίας που σας έδωσα με τον καλύτερο τρόπο.


Tο ολιγόλεκτο που κερδίζει την πρώτη θέση είναι το εξής:

5. Μαρίνα Τσαρδακλή - 13 βαθμούς

Φτάνει η στιγμή, που τα φώτα σβήνουν! 
Η ομορφιά υποκλίνεται στον χρόνο και συνεχίζει αγέρωχη η ψυχή. 
Φτάνει κούκλα μου! 
Μην ποζάρεις πια. 
Σε λίγο σουρουπώνει!


Συγχαρητήρια λοιπόν στην Μαρίνα , η οποία θα παραλάβει σε λίγες μέρες το δώρο μου. Επίσης ένα μεγάλο μπράβο σε όλους σας για την έμπνευση και την δημιουργία.

Για να δούμε ποιος κρύβετε πίσω από κάθε ολιγόλεκτο και τι βαθμούς πήρε.

*****************************

1. airis - 10 βαθμούς

Ξεθωριασμένες πεποιθήσεις σε σέπια απόχρωση
Ακόμα διχάζουν και κυβερνούν
Μια ακόμη από Μας
Νεκρή
Τ' αδηφάγα, καμένα μυαλά από κάτω 
Ζητωκραυγάζουν:
Τα 'θελε κι αυτή!

***************

2. Μαρία Κανελλάκη - 7 βαθμούς

«Γουλί θα σε κουρέψω, μωρή!  
Μη με κοιτάς έτσι.  
Να, για να μάθεις, μωρή σκρόφα!» 

«Αυτή φταίει. 
Έβγαζε γλώσσα.  
Αφήστε με έχω ψυχολογικά. 
Σαράντα μαχαιριές κι ακόμα αυθαδιάζει
εκεί πάνω…» 

***************

3. Ανθή - 5 βαθμούς

Με ένα λουλουδιαστό φουστάνι θα ήταν ίδια η μάνα του όταν τον αποχαιρετούσε, 
σιωπηλή κι αγέρωχη, 
κρύβοντας πως έφευγε μαζί του και  η ψυχή της.

***************

4. Κατερίνα Βερίγκα - 6 βαθμούς

Αγέρωχα γυμνή η περηφάνια της.
Θα τον γκρεμίσουμε τον τοίχο!
Μέχρι και η τελευταία γυναίκα στον πλανήτη
να μπορέσει να αναπνεύσει ελεύθερα.

***************

5. Μαρίνα Τσαρδακλή - 13 βαθμούς 

Φτάνει η στιγμή, που τα φώτα σβήνουν! 
Η ομορφιά υποκλίνεται στον χρόνο και συνεχίζει αγέρωχη η ψυχή. 
Φτάνει κούκλα μου! 
Μην ποζάρεις πια. 
Σε λίγο σουρουπώνει!

***************

6. Giannis Pit - 11 βαθμούς

Απολιθώματα μείναμε στο πέρασμα του χρόνου. 
Χάσκοντας, κρεμασμένοι σε τοίχους, ένδοξα παλιούς και κραταιούς, 
ατενίζοντας μάταια, σαν κούκλες γυμνές, 
για λίγο λεύτερο ουρανό

***************

7. Makis Del - 6 βαθμούς

Με βλέπετε ρε; 
Με τα χέρια στη μέση, ποζάρω, αυθαδιάζω, 
φτύνω κατάμουτρα τον "αντρισμό" σας. 
Αλήθεια γυμνή και αγέρωχη. 
Μοντέλο αλλιώτικο. 
Αντέχετε;

***************

8. Βασίλειος Διακοβασίλης - 5 βαθμούς

Ξέμεινες στο σιδερόφρακτο κελί σου
διωγμένη απ' όλους εμάς,
τους παντοτινά άπιστους,
ν' αναπολείς τα "χρόνια τα καλά",
όταν μ' ένα λίκνισμά σου μόνο
αγκίστρωνες τις εξεγερμένες καρδιές μας.

***************

9. marilenaspotofart - 2 βαθμούς

Παράλογη μορφή
Τραγουδίστρια φαλακρή
Στα στενά του Ψυρρή
Χειροκρότημα αδημονεί
Ως γνήσιο του Ιονέσκο παιδί
Hello, I love you, won't you tell me your name?

***************

10. ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ ΡΟΥΛΑ - 6 βαθμούς

Δεν την ένοιαζε που στο πλαστικό κορμί της,
η φθορά του χρόνου ήταν ολοφάνερη.
Ποιος να την άφησε στο μπαλκόνι;
Να έβλεπε τουλάχιστον ένα κομμάτι ουρανό!

***************

11. Κάτια Μαρκουΐζου - 1 βαθμό

Το σπίτι που στέκει αφτιασίδωτο από αρχής του, 
διαφέρει από εκείνο που πρόσκαιρα ανακαίνησαν...
Αν έχουμε αρκετό κρασί θα σας πω την ιστορία τους.

****************************

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας που στηρίξατε την προσπάθειά μου και μου εμπιστευτήκατε τα διαμάντια σας.

Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.

Φιλικά
Μαρία Νικολάου




You May Also Like

13 comments

  1. Μπράβο σε όλους και στη διοργανώτρια και φυσικά το μεγάλο μπράβο στη Μαρίνα!
    Καλή συνέχεια με αγάπη σε όλους! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αγαπημένη μου στιγμή ☺️
    Πολλά συγχαρητήρια σε όλους και στο Μαρινάκι μας!!
    Εξαιρετικές όλες οι συμμετοχές και πολύ δυνατές.
    Δεν ξέρω αν το πρόσεξες τρεις συμμετοχές στην σειρά χρησιμοποιήσαμε την λέξη αγέρωχη, ούτε συνεννοημένες να ήμασταν!!

    Πάμε για τα επόμενα τώρα! Καλή συνέχεια σε όλους 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαβάσαμε και απολαύσαμε έντεκα μικρά διαμαντάκια, βγαλμένα από τις καρδιές και τις σκέψεις των φίλων εδώ. Εγώ προσωπικά θέλω να σάς ευχαριστήσω όλες και όλους για την ομορφιά, που μού χαρίσατε με τα ολιγόλεκτά σας. Ήταν εξαιρετικά, ένα προς ένα. Να ευχαριστήσω τη Μαρία Νικολάου για τη διοργάνωση και την ευκαιρία και τη συνέχεια που δίνει στο όμορφο αυτό δρώμενο.
    Τέλος να συγχαρώ ιδιαίτερα τη Μαρίνα μας για την εξαίρετη πρωτιά της σε ένα ολιγόλεκτο υπέροχο και συγκινητικό.
    Παιδιά, το χάρηκα με την καρδιά μου. Στα επόμενα τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στην Μαρίνα μας για την εξαιρετική της συμμετοχή, και σ' εσένα Μαρία για την επιλογή της συγκλονιστικής φωτογραφίας που "μίλαγε" από μόνη της. Ήταν άλλη μια υπέροχη εμπειρία συλλογικής δουλειάς με πολύ αξιόλογες συμμετοχές απ' όλα τα παιδιά.
    Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά σ' όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία, ευχαριστούμε θερμά για το όμορφο δρώμενο που μας χάρισες. Συγχαρητήρια για την υπέροχη εικόνα που μας ενέπνευσε και συγχαρητήρια σε κάθε συμμετέχοντα που σε λίγες λέξεις χώρεσε μεγάλα νοήματα. Ευχαριστώ πολύ τους φίλους που ψήφισαν το ολιγόλεκτο μου.
    Καλό μας Σαββατόβραδο. Με το καλό και στα επόμενα δρώμενα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σπλέντιτ!
    Υπέροχα όλα! Ένιωσα να ξεσκουριάζω λίγο!
    Το απόλαυσα!
    Φιλιά σε όλους και πολλά συγχαρητήρια στο γλυκό μου Μαρινάκι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου, όλα υπέροχα. Και συγχαρητήρια στη Μαρίνα.
    Στέλνε σε παρακαλώ ένα μαιλ για ενημέρωση στα δρώμενα. Ήθελα πολύ να συμμετέχω, κρίμα που το έχασα.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια σε όλους και σε σένα Μαρία μου που το διοργάνωσες.
    Συγχαρητήρια στην Μαρίνα για την πρωτιά της.
    Κι εγώ όπως και η Μία, δεν πήρα είδηση την πρόσκληση σου.
    Τώρα είδα το δρώμενο από την ανάρτηση του Γιάννη.
    Πολύ ωραίες όλες οι συμμετοχές.
    Η φωτογραφία ήταν πολύ εύγλωττη.
    Τ
    Καλή συνέχεια.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά πολλά συγχαρητήρια, Μαρίνα!!! Χαίρομαι που το όμορφο κείμενο σου ξεχώρισε. Μαρία, σε ευχαριστώ για την άψογη διοργάνωση του δρώμενου αυτού.
    Την Καλημέρα η μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητηρια Μαρινα μου , μπραβο σε όλους και όλες για τισ ομορφες συμμετοχές σας , Μαρια Ν σε ευχαριστουμε απο καρδιάς για το ξεκινημα μιας ακομη δημιουργικής χρονιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες. Στην Μαρίνα για την πρωτιά, σε όσους και όσες διάβασαν, ψήφισαν και συμμετείχαν στο δρώμενο. Ευχαριστές εκπλήξεις, καταπληκτική εικόνα!
    Ευχαριστώ και σενα Μαρία που μου έδωσες βήμα να εκφραστώ διαφορετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να δώσω τα συγχαρητήρια μου στο Μαρινάκι μας μας για την πρωτιά της και σε όλους όσους συμμετείχαν στο δρώμενο σου Μαρία μου!
    Όλες οι συμμετοχές μοναδικές πάμε να τις ξαναδιαβάσουμε στο σπιτικό τους .
    Μαρία μου καλή εβδομάδα και σε άλλα με το καλό φιλιαααα!!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια σε όλους και στην νικήτρια Μαρίνα μας !!! Διάβασα και θαύμασα 11 διαμάντια εμπνευσμένα από μία πολύ δυνατή και ιδιαίτερη εικόνα. Ελπίζω στο επόμενο να καταφέρω να λάβω μέρος....Μαρία μου , ενημέρωνε γιατί δεν παίρνω εύκολα χαμπάρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.