Σ΄αγαπώ...

by - Δεκεμβρίου 23, 2015


Μου έδειξες ένα δρόμο και τον ακολούθησα χωρίς αναστολές.
Χάθηκα μέσα στις λέξεις σου.
Χρόνια παραδίνομαι στις αλύπητες φράσεις σου.
Στις αδίστακτες προθέσεις σου, στα γκρεμισμένα σου όνειρα.
Από παιδί μεθάω με το ακριβό και σπάνιο κρασί σου,
που μου 'δινες μες στην χούφτα σου.
Και ας σε πρόδωσα κάποια στιγμή
και ας έχασα τον δρόμο μου.
Μες στα χέρια σου ξανά αποκοιμήθηκα,
με ένα γλυκό πονοκέφαλο, με μια γλυκιά θλίψη.
Και ξύπνησα πιο μικρή μπροστά σου, μα τόσο μεγάλη μέσα μου.
Γιατί τις άκρες των μαλλιών σου δεν μπόρεσα να φτάσω,
μα στην ψυχή σου είχα κάνει κατοχή.
Και ας μην με έβλεπες και ας μην με άγγιζες.
Και ας αρνιόσουν ότι υπήρχα και ας επέμενες ότι δεν σ' είχα.
Ήσουν και θα είσαι δικός μου,
γιατί και γω
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

Μαρία Νικολάου



**********************



Οι Ιστορίες της μέρας περιμένουν τα κείμενά σας. 
Ιστορίες πρωινές, μεσημεριανές, απογευματινές, ιστορίες γεμάτες φως. Ότι μπορεί να γίνει πριν η νύχτα αλλάξει την διάθεση των ανθρώπων και επηρεάσει την κρίση τους.


Ιστορίες της μέρας ως τώρα



You May Also Like

8 comments

  1. "Και ξύπνησα πιο μικρή μπροστά σου, μα τόσο μεγάλη μέσα μου."
    Ειδικά αυτός ο στίχος συγκλονιστικός!!!
    Ολο το έργο σου είναι υπέροχο αλλά εμεινα για καποιο λογο εκει
    Συγχαρητηρια Μαρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου καθηλωτικό!!!
    Καλές φωτεινές γιορτές καρδιά μου

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά συγκλονιστικό Μαρία μου!
    Και να σου πω άλλη μία φορά πόσο λατρεύω να διαβάζω ποίηση σου!
    Τρελαίνομαι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η εξομολόγηση μιας ψυχής... Με πρωταγωνιστή εκείνον που τη συντροφεύει από πάντα... "Γλυκός πονοκέφαλος, γλυκιά θλίψη"...
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με την καρδιά σου το έγραψες, με μια ανάσα το διαβάσαμε.
    Με αγάπη πάντα να πορεύεσαι, να είσαι καλά και να περάσεις τις φετινές γιορτές όπως λαχταράει η καρδούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου, πόσο όμορφο!!!
    Με μια ανάσα το διάβασα, και παίρνω δεύτερη για να το ξαναδιαβάσω!
    Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί τις άκρες των μαλλιών σου δεν μπόρεσα να φτάσω,
    μα στην ψυχή σου είχα κάνει κατοχή.

    Πόσο όμορφο το ποίημά σου Μαρία μου!! Καλές γιορτές να χεις!! Καλά Χριστούγεννα να περάσεις με τους αγαπημένους σου, να ξεκουραστείς και να χαρείς!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια και για τις ευχές.
    Θα περάσω και από τα σπιτάκια σας για να σας ευχηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.