Χρόνια Πολλά (Νύχτα Χριστουγεννιάτικη - Γεώργιος Δροσίνης)

by - Δεκεμβρίου 25, 2015

Την άγια νύχτα τη Χριστουγεννιάτικη
λυγούν τα πόδια
και προσκυνούν γονατιστά τη φάτνη τους
τ᾿ άδολα βόδια.
Κι᾿ ο ζευγολάτης ξάγρυπνος θωρώντας τα
σταυροκοπιέται
και λέει με πίστη απ᾿ της ψυχής τ᾿ απόβαθα,
Χριστός γεννιέται!
Την άγια νύχτα τη Χριστουγεννιάτικη
κάποιοι ποιμένες
ξυπνούν από φωνές ύμνων μεσούρανες
στη γη σταλμένες.
Κι ακούοντας τα Ωσαννά απ᾿ αγγέλων στόματα
στο σκόρπιο αέρα,
τα διαλαλούν σε χειμαδιά λιοφώτιστα
με τη φλογέρα.
Την άγια νύχτα τη Χριστουγεννιάτικη
- ποιος δεν το ξέρει; -
των Μάγων κάθε χρόνο τα μεσάνυχτα
λάμπει τ᾿ αστέρι.
Κι όποιος το βρει μεσ᾿ στ᾿ άλλα αστέρια ανάμεσα
και δεν το χάσει
σε μια άλλη Βηθλεέμ ακολουθώντας το
μπορεί να φτάσει.

Γεώργιος Δροσίνης



Αγαπητοί μου αναγνώστες σας εύχομαι ότι καλύτερο για τις γιορτές, υγεία, ευτυχία και ειρήνη. Τετριμμένες ευχές, αλλά τόσο επιτακτικές πια. 
Να περάσετε καλά με τις οικογένειές σας.

Φιλικά
Μαρία Νικολάου


You May Also Like

5 comments

  1. Μαρία μου, όλες οι ευχές μου θα σε συνοδεύουν κι ας μοιάζουν τετριμμένες και χιλιοειπωμένες. Είναι ειλικρινείς και εγκάρδιες.
    Με αγάπη, γαλήνη και ανθρωπιά η χρονιά που έρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μου θύμισε!!Δάκρυσαν τα μάτια μου από τους στίχους που τα παιδικά τότε χείλη μου έλεγαν στη σχολική γιορτή!Φίλη μου Χρόνια Πολλά, άπειρες ευχές για καλύτερες μέρες , για μέρες που θα είναι γεμάτες από..ΑΥΤΟ..που γενήθηκε σήμερα..την ΑΓΑΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Μαρία έχει δίκιο... Μπορεί να μοιάζουν τετριμμένες οι ευχές, αλλά στιους φίλους δίνονται με την καρδιά!
    Να είσαι πάντα χαρούμενη φιλενάδα και να έχεις αγάπη και γαλήνη ♥
    Χρόνια πολλά μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλές γιορτές και Χρόνια Πολλά με κάθε ευλογία και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σας.
    Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.