Το θαύμα των Χριστουγέννων (Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία)

by - Δεκεμβρίου 09, 2015

Ξάπλωσε για λίγο στο καναπέ να ξεκουραστεί. Ούτε να φάει δεν είχε όρεξη από την κούραση. Σκέφτηκε τις γιορτές. Αυτά τα Χριστούγεννα θα ήταν αλλιώτικα. Μόνη. Σε άλλο σπίτι. Κρύο και έρημο. Μακρυά από γονείς και αδερφό. Λες και τα χιλιόμετρα πολλαπλασιάστηκαν από τότε που χώρισε, η έλλειψη των δικών της έγινε πιο σκληρή, η θαλπωρή και η ζεστασιά αισθήσεις που δεν υπήρχαν καιρό τώρα στη ζωή της. Και εκείνος... εκείνος ο ''άλλος'' που είχε μόλις γνωρίσει. Ακόμα και αυτός εκατομμύρια χρόνια μακρυά, στην άλλη άκρη της χώρας. Μα τι έρωτας! Πόση μοναξιά; 

Και οι φίλοι; Γιατί δεν μπορούσαν οι φίλοι να καλύψουν αυτό το κενό; Επειδή οι φίλοι δεν καλύπτουν κενά, μόνο συμπληρώνουν. Δεν αλλάζουν τις ζωές μας, δεν τις καθορίζουν. Απλά τις ομορφαίνουν και βαδίζουν παράλληλα με μας. Άλλοτε ζυγώνουν κοντά μας, άλλοτε απομακρύνονται. Οι γραμμές μας επανωτίζουν, αλλά δεν τέμνονται ποτέ. Γιατί ζωές είναι ξέχωρες. Μαζί αλλά χώρια.

Έτσι λοιπόν μόνη και έρημη, χωρίς λεφτά, με μια άθλια δουλειά, χωρίς οικογένεια κοντά, με εκείνον μακρυά, αυτές οι γιορτές προμηνύονταν οι χειρότερες των τελευταίων ετών. Δεν ήθελε με τίποτα να δουλέψει τις γιορτές. Ήταν απάνθρωπη η δουλειά εκείνες τις μέρες. Λες και ο χρόνος δεν φέρνει Χριστούγεννα για αυτούς τους ανθρώπους. Δεν ήθελε να είναι μακρυά από το πατρικό της, μακρυά από τους ανθρώπους της. 

Κάτι, κάτι θα έπρεπε να κάνει και να αλλάξει την ροή της ζωής της. Κάτι να γίνει να ξεφύγει από μια φυλακή που εκείνη αποφάσισε, που εκείνη επέλεξε να ζήσει, φεύγοντας από μια φυλακή μεγαλύτερη. Και να ένα φως που της τύφλωσε ξαφνικά. Κάτι την σήκωσε στον αέρα και έδιωξε κάθε έγνοια της. Σαν ένας άγγελος που την έσωσε την τελευταία στιγμή από μοναξιά της. Σαν το πολυπόθητο και περιβόητο θαύμα των Χριστουγέννων που τελικά έγινε πραγματικότητα.


Άνοιξε τα μάτια της απότομα. Για λίγο περιεργάστηκε τον χώρο γύρω της. Έσμιξε τα φρύδια της προσπαθώντας να έρθει σε επαφή με το περιβάλλον ξανά και να ξυπνήσει το μυαλό της από τον ύπνο.
Στην γωνία ένα πανέμορφο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Μια ζεστή αίσθηση θαλπωρής πλανιόταν παντού, μια μαλακιά κουβέρτα την τύλιγε και ένα χέρι την είχε αγκαλιά. 
''Έβλεπες όνειρο;'' την ρώτησε μια φωνή.
''Ναι... ότι ήμουν ακόμα μόνη μου...'' του αποκρίθηκε.
''Αυτά ανήκουν στο παρελθόν...''
Της χαμογέλασε και την φίλησε γλυκά...

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Ήταν μια ''Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία" μετά από την προτροπή της Αριστέας μας.



*****************


Μην ξεχνάτε φίλοι μου τα δρώμενα του μπλογκ

Οι 25 λέξεις περιμένουν τα ολιγόλεκτά σας


Οι Ιστορίες της μέρας τις ιστορίες σας


Και στο το άλλο μου ιστολόγιο στέλνετε τις φωτογραφίες σας για τον 19ο Διαγωνισμό ''Φωτογραφίζειν''




Φιλικά
Μαρία Νικολάου



You May Also Like

19 comments

  1. Α!! Το τέλος όπως ακριβώς το χρειαζόμουν!! Τρυφερό και γεμάτο ελπίδα για το μέλλον!! Μακάρι όλοι να χουν ένα ζεστό φιλί να τους συντροφεύσει τις γιορτινές μέρες!!
    Φιλάκια πολλά Μαράκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μου αρέσουν οι ωραίες καταλήξεις.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!

      Διαγραφή
  2. Ένα μικρό θαύμα. Μακάρι όλοι να ξυπνάμε και να λέμε για όλα τα κακά΄"όνειρο ήταν!"
    Τελικά δεν είναι πάντα έτσι , αλλά εμείς χαμογελάμε και συνεχίζουμε!
    Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Μου έκανε πολύ αληθινό!Κατευθείαν από τη ψυχούλα σου!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου πω την αληθεια χαρηκα πολυ που ηταν ενα ονειρο.
    Οι φοβοι επιστρεφουν, η καρδια ομως φανερωνει και λαμπει ξανα.
    Καλημερα φιλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας ζεστανε αυτη η αχτίδα
    στο τέλος!!!!

    Καλημέρα Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που ήταν αυτό το τέλος, δεν θα ήθελα με τίποτα κάτι άλλο!
    Πολύ όμορφη ιστορία, Μαρία μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η ζεστή αγκαλιά στο τέλος και η μαλακιά κουβέρτα με ζέστανε και μένα που ήθελα ένα τέτοιο τέλος.
    Πολύ ωραία ιστορία.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χάρηκα που ήταν όνειρο Μαρία μου, μπορεί να μας επηρεάζουν υποσυνείδητα τα άσχημα, αλλά όταν η πραγματικότητα είναι ζεστή και τρυφερή, αναδομείσαι!
    Πολύ όμορφη ιστορία με προσδόκιμο θαύμα! Να είσαι καλά και να έχεις ένα γλυκό βραδάκι!
    Τα φιλιά μου με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eυτυχώς μας έριξες στα μαλακά και στα ζεστά Μαράκι μου.
    Το έχουμε ανάγκη το χουχούλιασμα & τη θαλπωρή, κυρίως μετά από έναν εφιάλτη.
    Τρυφερή και αγαπησιάρικη η Χριστουγεννιάτικη ιστορία σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ανακούφιση, που ήταν όνειρο, Μαράκι μου!!! Υπέροχη ιστορία, την απόλαυσα! Πολλά φιλιά, καλές γιορτές, φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το όνειρο, ένα αντίδοτο της μοναξιάς κι όταν είναι Χριστουγεννιάτικο σε γεμίζει ελπίδες κι αισιοδοξία...

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. η μοναξιά είναι από τους μεγαλύτερος φόβους μου...διάβαζα με αγωνία αλλά το τέλος έφερε γαλήνη... μακάρι εύχομαι το happy end να είναι εφικτό για όλους τους ανθρώπους! Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπέροχο τοσο τρυφερο , τοσο ζωντανό μπραβο σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφη ιστορία, ζεστή, καθαρά ανθρώπινη! Πόσο φοβίζει η μοναξιά...και με έκανες να σκεφθώ ξανά πόσοι άνθρωποι τη βιώνουν χωρίς να μπορούν να αλλάξουν το ρουν της ζωής τους!
    Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.