25 λέξεις #3 - Παρουσίαση

by - Δεκεμβρίου 14, 2015

Σας έδωσα 25 λέξεις να ξεδιπλώσετε αυτό που αισθάνεστε.
Μια εικόνα σας προέτρεψε.


Με λίγα λόγια, με λίγες αράδες το μυαλό σας ταξίδεψε...
Έχουμε λοιπόν 14 συμμετοχές
Σας θερμοευχαριστώ για την συμμετοχή.

Ιδού οι 25 λέξεις σας 
σε τυχαία σειρά...

****************************

1
Λοιπόν, ας κατεβούμε από τον παιγνιδιάρικο χρόνο και τα αλογάκια του.
Δεν άκουσες τον πόνο !
Προτίμησες τις γιορτινές ψευτοσυνάφειες, κι όχι το ταξίδι στον ουρανό.  

*******************

2
Ζωή που δεν βιώνεται,
καρουζέλ που περιστρέφεται.
Αλογάκια ακίνητα κι αγέλαστα, όλα στη σειρά!
Η ζωή είναι έξω 
Κάλπασε ψυχή μου!

*******************

3
Σαν καρουζέλ 
γυρίζει ο κύκλος της ζωής,
κι οι άνθρωποι
εφαπτόμενη αλήθεια..
Φυγόκεντρο το πεπρωμένο,
στην απ΄έξω λέει,
από καβαλάρης, θεατής.
Αλλού να πας...

*******************

4
Πλησίστιος, μπροστάρης, κυβερνήτης.
Κυλάω στα τσαϊρια μου –  σφίγγουν το λαιμό μου δυο χεράκια.
Καλπάζω – ξεφωνίζει.  
Λίγη φόρα ν’ ανταμώσουμε το άλογο του Στρατηγού.
Ένα τίναγμα μόνο θέλει…

*******************

5
Τελευταία ελπίδα!
Ένα ξύλινο αλογάκι, δείχνει τον δρόμο  προς τη Λύτρωση…
Εκεί που λάμπει φωτεινό, το Άστρο της Βηθλεέμ!
Θεέ  μου, ας μην είναι  ονειροπαγίδα…

*******************

6
Κρατάς τα γκέμια
αναφλέγεσαι 
Στα καρουζέλ της ψυχής
παίχτηκε
   Η τελευταία πράξη
  Σ' έναν κύκλο
γίνονται όλα
Κι η ζωή διάσπαρτοι
κύκλοι μικρών θανάτων
Στην κόψη του νήματος
σε κέρδισα!

*******************

7
Λαβώθηκε την ώρα που έσερνε το άρμα.
Ήταν ο Δούρειος 'Ιππος ενός ξεχασμένου
σε μια βραχονησίδα, Οδυσσέα.
Το Δήθεν Δώρο Αχαιών προς Τρώες  
«'Ελληνες, Αθηνά χαριστήριον»
Η Επιγραφήν
ΤΕΛΟΣ

*******************

8
Στροφές άσκοπες ή μήπως όχι;
Βλέμματα στραμμένα στους αναβάτες
Πρόσωπα με χρώματα χαράς και Χριστουγέννων
Παιδικά ταξίδια φαντασίας
Καρουζελ και συναισθημάτων
Ονειρόδραμα ή παραμυθοπλασία
στροβιλίζονται αναμνήσεις με επιθυμίες
κρατήσου γερά!

*******************

9
Το καρουζέλ γυρνά.
Συνεσταλμένη θηλυκότητα
άνεμος γίνεται.
Περιδινίζεται.
Ασυγκράτητα ξυπνά
μικρό παιδί.
Και το καρουζέλ γυρνά, γυρνά…
Ω, πόσο όμορφη γίνεται η ζωή
όταν αφήνεσαι.

*******************

10
Γιορτινό carousel στροβιλίζεται
Κρύος αέρας και κόκκινα μάγουλα
Απαλά νανουρίσματα μουσικών κουτιών
Και αστερισμοί Χριστουγεννιάτικων φώτων
Όλα τα όμορφα όνειρα που περνούν και χάνονται
Αλλά αυτό δεν το γνωρίζαμε τότε.

*******************

11
Γελάς δίχως αύριο. 
Γίνεσαι ένα με τον αέρα καθώς στριφογυρίζεις πάνω στο ψεύτικο άλογό σου.
Τον νιώθεις να σου χαϊδεύει το πρόσωπο. 
Όλα θολώνουν. 
Μπαμ! 
Όλα βάφτηκαν κόκκινα. 
Νεκρική σιγή.

*******************

12
Πού να σπας
τον κύκλο τής συνήθειας 
της τυποποιημένης κοινωνίας;
Μπες στη σειρά!

*******************

13
Πολύχρωμο Ατι μου, σύντροφε μου,
 κυκλώνεις πόθους και πάθη 
στο διάσελο του χρόνου 
και αναριγώ!!!

*******************

14
Ισόβια καταδικασμένος σε ψεύτικο κύκλο χαράς,
με παγωμένα χαμόγελα την αγωνία σου μορφάζεις.
Να ξεφύγεις ονειρεύεσαι!
Να γίνεις ο κρίκος που θα σπάσει την αλυσίδα!

****************************

Όροι και τρόπος ψηφοφορίας
Παρακαλώ διαβάστε και ακολουθήστε τους προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

  • Μπορείτε να βαθμολογείτε σχολιάζοντας σε αυτή την ανάρτηση μέχρι την Κυριακή 20/12 στις 8 το απόγευμα.
  • Θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από τους 14 συμμετέχοντες του συγκεκριμένου διαγωνισμού και από τους φίλους του μπλογκ. Μετά από τόσα χρόνια γνωριζόμαστε και μπορώ να ορίσω ποιοι είναι οι φίλοι.
  • Δεν θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από πρωτοεμφανιζόμενους, άγνωστους, ανώνυμους προς εμένα και όσους που το προφίλ τους δε φαίνεται ενεργό. Φυσικά μπορούν να εκφράζουν την προτίμησή τους, αλλά οι ψήφοι τους δεν θα καταμετρούνται. Είναι ανούσιο να φέρνουμε συγγενείς και φίλους να μας ψηφίσουν. Διαγωνιζόμαστε για την συμμετοχή και την δημιουργία και όχι για την πρωτιά.
  • Εννοείται ότι αυτοί που έχουν στείλει ολιγόλεκτο δεν ψηφίζουν την δική τους συμμετοχή.
  • Ψηφίζετε υποχρεωτικά τρία (3) ολιγόλεκτα. Τρεις (3) βαθμούς για αυτό που σας άρεσε περισσότερο, δυο (2) και έναν (1) βαθμούς για τις επόμενες επιλογές.
  • Την Δευτέρα 21/12 αθροίζοντας τους βαθμούς, θα σας ανακηρύσσω τον νικητή.
  • Σε περίπτωση ισοψηφίας την πρώτη θέση θα την λαμβάνει το ολιγόλεκτο με τις περισσότερες προτιμήσεις.
  • Ο νικητής θα παραλάβει δώρο το οποίο θα επιλεγεί ανά περίσταση.


Ξεκινάτε λοιπόν να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας συμμετοχές.
Κόντρα στους νωθρούς, άγριους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Καλή επιτυχία σε όλους.




You May Also Like

14 comments

  1. Καλησπέρα Μαρία μου
    Πλούτο βλέπω και πάλι και πολλές
    προσεγγίσεις με αφορμή τη φωτό
    Δίνω τις ψήφους μου λοιπόν:

    3 βαθμοί στο 11
    2 βαθμοί στο 4
    1 βαθμός στο 9
    Καλή επιτυχία σε όλους και πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!!
    Όλες οι συμμετοχές είναι ιδιαίτερες και αξίζουν όλες υψηλές βαθμολογίες!
    Λοιπόν:
    Νο.6 3 βαθμοί
    Νο.10 2 βαθμοί
    Νο.12 1 βαθμός

    Καλή επιτυχία σε όλους και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!! Μπαίνω στη διαδικασία πρώτη φορά να ψηφίσω γιατί πραγματικά είδα συμμετοχες που μου άρεσαν ιδιαίτερα και με άγγιξαν. Συγχαρητήρια σε όλους και ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Μαρία για την ευκαιρία που μας έδωσε να εκφραστούμε. Η βαθμολογία μου είναι η εξής:

    3 βαθμούς στο κείμενο Νο.13
    2 βαθμους στο κείμενο Νο.2
    1 βαθμό στο κείμενο Νο.14

    Καλή επιτυχία σε όλες τις συμμετοχές και καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι την καλησπέρα μου!
    Υπέροχο το καρουζέλ με τις συμμετοχές που συγκέντρωσες!
    Λοιπόν, φύγαμε:
    Δίνω 3 βαθμούς στο #2
    2 βαθμούς στο #7
    1 βαθμό στο#12
    Καλή συνέχεια & θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαράκι μου !
    Πόσες ομορφιές δίνει μια καλή εικόνα!
    Μπράβο και πάλι για την υπέροχη επιλογή σου .
    Και τώρα οι δικές μου:
    3 βαθμούς στο #9
    2 βαθμούς στο 3
    και 1 βαθμό στο 13.
    Πολλά μπράβο σε όλους !
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφος ο γύρος μας, σαν ένας γύρος με καρουζέλ! Πολλά μπράβο στην οικοδέσποινα και τους συμμετέχοντες...

    3 βαθμούς στο 7.
    2 βαθμούς στο 3
    1 βαθμός στο 9.

    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου καλησπέρα. Όλες οι συμμετοχές είναι πάρα πολύ καλές. Συγχαρητήρια!
    Στο 9 δίνω 3 βαθμούς
    στο 8 δίνω 2 βαθμούς και
    στο 14 δίνω 1 βαθμό.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα υπεροχες συμμετοχές στο κυκλο του καρουσελ !!!!!

    Το 3 μου στο 3
    το 2 μου στο 6
    το 1 στο 4
    ειναι ολα καταπληκτικα !!!!! Συγχαρητηρια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα κι από εμένα και συγχαρητήρια σε όλους!
    Μαρία μου, η φωτογραφία σου εκπληκτική - οδήγησε τη σκέψη μας σε ιδιαίτερα μονοπάτια...
    Οι βαθμοί μου έχουν ως εξής:
    3 βαθμοί στο Νο.10
    2 βαθμοί στο Νο.8
    1 βαθμός στο Νο.3
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και απο μένα.
    Καλή επιτυχία σε όλους και συγχαρητήρια για τις υπέροχες συμμετοχές
    Ενα μπραβο σε σενα Μαρια με την υπεροχη φωτογραφια.

    Βαθμολογω σε συνδυασμο εικονας και ολιγολεκτου, κατα ποσο δηλαδη αυτα τα δυο τα ενιωσα να συμβαδιζουν περισσοτερο.

    Τους 3 βαθμους μου στη συμμετοχη 3.
    Τους 2 βαθμους μου στη συμμετοχη 6
    Τον 1 βαθμο μου στη συμμετοχη 1.

    Καλή επιτυχία και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς για τα ολιγόλεκτά τους!!
    Δίνω 3 βαθμούς στο 7
    2 βαθμούς στο 9
    και 1 βαθμό στο 8

    Πολλά μπράβο και σε εσένα Μαρία μου για την γιορτινή σου φωτό που ταξίδεψε διάπλατα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι συμμετοχές υπέροχες. Σε 10 μάλιστα θα μπορούσα να δώσω τον ανώτερο βαθμό !!!!
    Όχι δηλαδή ότι δεν γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι θα ήταν τόσο υψηλό το επίπεδο...
    Τα συγχαρητήρια μου σε όλους....
    Δίνω 3 βαθμούς στο 2
    2 βαθμούς στο 6
    1 βαθμό στο 3
    Καλή συνέχεια...
    Χρόνια πολλά και εορταστικά σε όλους , συμμετέχοντες στον διαγωνισμό και επισκέπτες αναγνώστες ,
    και φυσικά στην ευγενική οικοδέσποινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δύσκολη η επιλογή, αλλά αναγκαία!
    Έχουμε και λέμε λοιπόν:
    3 βαθμούς στο 9
    2 στο 8
    1 στο 6
    Μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ όλους όσους ψηφίσατε και συμμετείχατε.
    Έχουμε νικητή.
    Πάω να κάνω την βράβευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.