Βιβλιοθήκη (Νοσταλγία - Νίκος Βαρδάκας)

by - Οκτωβρίου 30, 2016

Η βιβλιοθήκη του κειμένου έχει την τιμή να σας παρουσιάσει το νέο e-book του Νίκου Βαρδάκα. Μια νέα ποιητική συλλογή από τις εκδόσεις Διάνυσμα.


Μπορείτε να το κατεβάσετε από ΕΔΩ


"ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ"

Έκλεισα την πόρτα πίσω μου. 
Όπως κάθε αρχή ξεκινάει από ένα τέλος. 
Η φωνή της έμοιαζε με παράκληση, 
αφορμή να ξεχάσουμε ότι μας πλήγωσε.
Αιτία ήταν κάθε μέρα και νύχτα, μία λέξη, 
μία χειρονομία που έκοβε σε κομμάτια τη συνείδηση μας. 
Ήμασταν παγιδευμένοι στα θέλω των συγγενών και φίλων. 
Τα κενά της ζωής τους, έψαχναν εμάς για αναπλήρωση.
Ίσως η απουσία μου, να είναι αρκετή για λίγο να σηκώσει τη σκόνη.
Να βάλουμε τους μικροεγωισμούς σε μία αγχόνη.
Όταν κλωτσήσουμε το σκαμνάκι που τους βαστάει, 
θα ερωτευθούμε ξανά όπως εκείνη τη θερινή ραστώνη...


Βιογραφικό σημείωμα:
Γεννήθηκα το 1976 στην Θεσσαλονίκη όπου και μένω. Το 2013 εκδόθηκε το έργο "Πλατεία Συντάγματος" από τις εκδόσεις "Ρώμη". Το 2014 επίσης κυκλοφόρησε σε συλλογή για το έτος Ελ Γκρέκο το κείμενο μου με τίτλο "Τολέδο εν καιρώ καταιγίδος" από τον ίδιο εκδοτικό οίκο όπως και το 2015 η ποιητική μου συλλογή με τίτλο "2015". Το 2015 κυκλοφόρησε το κείμενο μου με τίτλο "Αφιερωμένο" από την 2η ομαδική ποιητική συλλογή από τις εκδόσεις Διάνυσμα. Σε μορφή free ebook κυκλοφόρησε με αυτοέκδοση το έργο μου "Μέχρι την Λύτρωση" το 2015. Με τις εκδόσεις Διάνυσμα κυκλοφόρησαν το 2016 τα έργα μου σε μορφή free ebook "Σαν νύχτες μοιάζουνε οι ελπίδες" και η "Νοσταλγία". Την ίδια χρονιά το κείμενο μου "Διαδρομή" συμμετέχει στην συλλογή Τρενογραφίες του tovivlio.net. Συνεχίζουμε...


****



Μπορείτε να παρουσιάσετε και εσείς το βιβλίο σας (ηλεκτρονικό ή έντυπο) στην βιβλιοθήκη του Κειμένου.
Στείλτε μια παρουσίασή του, ένα σύντομο βιογραφικό και μια φωτογραφία εξωφύλλου στο email asmhnio@gmail.com.



You May Also Like

0 comments

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.