25 λέξεις # 11 - Έναρξη

by - Μαρτίου 19, 2018

Πέρασε πολύς καιρός, αλλά πάλι εδώ να δημιουργήσουμε.
25 λέξεις... 
Τόσες σας δίνω και σας αφήνω να ξεδιπλώσετε αυτό που αισθάνεστε. 
Μια εικόνα θα σας προτρέψει. 
Με λίγα λόγια, με λίγες αράδες. 
Για να δούμε λοιπόν που το μυαλό σας θα ταξιδέψει.
Ξεκινάνε οι 25 λέξεις...


Όροι και τρόπος συμμετοχής.
  • Γράφετε κείμενα, εμπνεόμενοι από την παρακάτω εικόνα. 
  • Μπορεί να είναι σε μορφή πεζού, ποιήματος ή όπως αλλιώς το θέλετε εσείς. 
  • Μέχρι 25 λέξεις μαζί με τα άρθρα. Aν ο δημιουργικός σας οίστρος σας οδηγήσει σε πάνω από 25 λέξεις, φροντίστε να μην υπερβείτε τις 30. Όχι επειδή απαγορεύεται, αλλά για να δημιουργούμε επί ίσοις όροις. 
  • Χωρίς τίτλο. 
  • Το κείμενό σας δεν θα πρέπει να έχει δημοσιευθεί, ώστε η ψηφοφορία να γίνει χωρίς να ξέρουμε ποιος κρύβετε πίσω από το καθένα.
  • Τα στέλνετε με email (όχι επισύναψη) στην διεύθυνση asmhnio@gmail.com μέχρι την Παρασκευή 20/4 στις 8:00 το βράδυ. 
  • Μπορείτε να συμμετέχετε όλοι, είτε είστε bloggers είτε όχι. 
  • Ένα (1) κείμενο ο καθένας, για να μπορέσουμε να είμαστε πιο δίκαιοι στην ψηφοφορία και να μην χάνονται κάποια διαμάντια μέσα στις πολλές συμμετοχές.
  • Το Σάββατο 21/4 θα αναρτήσω τα κείμενά σας και θα τεθούν σε ψηφοφορία από εσάς για μια εβδομάδα. Στην ίδια ανάρτηση θα δείτε τους όρους και τον τρόπο ψηφοφορίας. Μετά το πέρας της ψηφοφορίας θα ανακηρύσσω τον νικητή.


Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μη διστάσετε να ρωτήσετε.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Σας εύχομαι ολόψυχα καλές εμπνεύσεις.

Καλό μήνα και καλή μας αρχή!

Φιλικά
Μαρία Νικολάου



You May Also Like

11 comments

  1. Υπέροχα! :)
    Το περίμενα πως και πως..
    Καλή μας αρχή Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαυμάσια!! Μας έλειψε!!
    Καλές εμπνεύσεις
    Η φωτογραφία υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου καλησπέρα σου,
    Δυναμική και δημιουργική επιστροφή λοιπόν.
    Θα κοιτάξω να προσπαθήσω να ανταποκριθώ.
    Καλή σου βδομάδα και πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γουέλκαμ μπακ Μαρία μου!
    Καλή συνέχεια να έχουμε!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το καλό ο νέος κύκλος των 25λεκτων Μαρία μου!
    Μας έλειψες...

    Υ.Γ. δεν θα μπορούσες να βάλεις πιο χαρακτηριστική -για την εποχή- φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξερω αν τα καταφέρω να το κανω Μαρία μου θα προσπαθησω παντως.. αλλα χαίρομαι που είσαι παλι εδώ.. με τα δρωμενα σου να περνας ομορφα με την ζουζούνα σου φιλακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια!!
    Μου είχε λείψει όσο και το φωτογραφίζειν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου είχαν λείψει οι 25 λέξεις.
    Χαίρομαι που επέστρεψες δυναμικά, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιδιαίτερη φωτογραφία και ένα δρώμενο που μου είχε λείψει.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο μου έλειψαν Μαράκι μου, το ξέρεις ήδη! Με πολλή χαρά θα συμμετέχω!!!
    Σε φιλώ, καλή επιτυχία!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.