25 λέξεις # 11 - Παρουσίαση

by - Απριλίου 21, 2018

Σας έδωσα 25 λέξεις να ξεδιπλώσετε αυτό που αισθάνεστε.
Μια εικόνα σας προέτρεψε.


Με λίγα λόγια, με λίγες αράδες το μυαλό σας ταξίδεψε...
Έχουμε λοιπόν 18 συμμετοχές.
Σας θερμοευχαριστώ για την συμμετοχή.

Ιδού οι 25 λέξεις σας 
σε τυχαία σειρά...


*****************************

1
Είπαν ν' ανοίξω τους ορίζοντές μου
κι έχτισαν παντού τείχη και συρματοπλέγματα.
Μην αγγίζεις!
Μη πατάς!
Μην ανακαλύπτεις!
Εποχή αυστηρώς ακατάλληλη για ταξιδιώτες του ονείρου. 

***************

2
Σκιάχτηκα! Κι αμέσως φράχτης προφύλαξε το χώρο μου!
Έπειτα από καιρό κατάλαβα,
πως μόνος έχτισα τη φυλακή μου!

***************

3
Θολή γραμμή
σε αβέβαιο φόντο.
Ένα σύρμα
πάνω απ’ τη θάλασσα
φράζει
το ταξίδι προς τ’ όνειρο.
Παράπονο.
Το κύμα ξεβράζει
τις ελπίδες
των ναυαγισμένων.

***************

4
Όλες οι λέξεις μου πληγώθηκαν βαθιά
στο συρματόπλεγμα κάποιας σκοτεινιασμένης μοίρας
και πέταξαν σαν προσευχή χωρίς απόκριση.
Παρηγορώ τις λέξεις που έχασα
ελπίζοντας πως κάποτε θα επιστρέψουν
καινούργιες κι αχρησιμοποίητες.

***************

5
Αφόρετος αυτοσεβασμός
Στο κουτί του, ατσαλάκωτος
Χαρίζεται
Ο κάτοχος, στα χαρακώματα των σόσιαλ
το σφυρί του κραδαίνει
Τις λέξεις όλες, καρφιά τις έχει
Διαδώστε και σώστε!

***************

6
Πρώτος, έκοψα το νήμα.
Λειψός, τερμάτισα.
Αποδεχόμενος την κατάσταση, εξισορρόπησα
Κι ύστερα, είδα την καρδιά μου να επιπλέει  εις την άμμο.
Ήταν αργά…

***************

7
ΑΛΤ! Αν προχωρήσεις, θα σε ναυαγήσουμε.
Αν γυρίσεις πίσω, θα σε βομβαρδίσουμε.
Αν ελπίζεις, θα σε τσακίσουμε και θα κρεμάσουμε το δέρμα σου στο τσιγκέλι.
Να μάθεις να πεθαίνεις φρόνιμα!

***************

8
Μου έταξες ζωή με χρώματα.
Άπλωσα το χέρι μου να τα πιάσω.
Μάτωσε από τα αγκάθια που τα είχαν σκεπάσει.
Μαύρο-γκρίζο γύρω.
Πουθενά φως!

***************

9
-Με καταπιέζεις...
-Σε προστατεύω!
-Με περιορίζεις!
-Κρατώ τους κινδύνους μακριά!
-Πονά η προστασία σου!
-Οι κίνδυνοι πιότερο πονούν!
-Εγώ αποφασίζω...
-Εγώ ελέγχω!

***************

10
Ο ορίζοντας χαιρέκακα απόμακρος.
Η θύμησή σου,σύρμα που επικίνδυνα τα νεύρα τεντώνει
και το φιλί
-Ω!Το φιλί!-
ψάρι που σπαρταράει στην ακτή
εκπνέει...

***************

11
Σε καρτερά στην ατέρμονη αγκαλιά της. 
Εκεί που σμίγει με τον ουρανό. 
Στέκει θολή σαν όνειρο. 
Και εσύ αναρωτιέσαι. 
Φυλακή για σημάδι ο συρμάτινος φράχτης.

***************

12
Καθώς βραδιάζει και ένα γκρίζο απλώνεται παντού,
όνειρα και ελπίδες κουρελιάστηκαν και
μόνο ένα σκουριασμένο συρματόπλεγμα
βρέθηκε να με συγκρατήσει πριν την άβυσσο.
Μάτωσα!

***************

13
-Φοβάμαι να περπατήσω σε τέτοιο αγκάθινο σύρμα. 
Τα πόδια μου θα κοπούν, θα στάξουν αίμα.  
-Ο Χριστός άφησε το καρφί να μπηχτεί στη καρδιά του. 
Πάμε; 

***************

14
«Φτου! Και βγαίνω...»
φώναξε η Αλήθεια στο σαλόνι τού Ψεύδους.

***************

15
Της λησμονιάς το σύνορο, πέρασα απόψε πάλι
βουή κι αντάρα η ψυχή, πισωπατά στις αναμνήσεις
κι αποζητά τη χαμένη ευτυχία, εκεί που σταματά ο κόσμος…

***************

16
Η αυγή ήρθε γλυκά-γλυκά και πάλι. 
Όμως, η αιχμάλωτη καρδιά μου ξεσκίστηκε από τα άγρια σύρματα της αιχμαλωσίας. 
Μάτωσε σιωπηλά και δάκρυσε πικραμένη προσμένοντας... 

***************

17
Με βλέμμα θολό,
γαντζωμένο στο συρματόπλεγμα
μιας αδιόρατης θλίψης έφτασα πάλι εδώ,
στην κορυφογραμμή της σιωπής μου,
παλεύοντας  με τις αναμνήσεις...
...σβησμένος λιγμός,
γκρίζα θάλασσα,
ακόμα σ'αγαπώ!

***************

18
Νιώθεις πως το μπλε καρτερά να σου βαπτίσει το βλέμμα. 
Μα...
Σκοντάφτει εκείνο, στ΄ αγκάθια σκαλώνει, 
απ' τα μικρά πιάνεται.
Σκληρή, άκαμπτη γραμμή η ζωή. 


****************************

Όροι και τρόπος ψηφοφορίας
Παρακαλώ διαβάστε και ακολουθήστε τους προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
  • Μπορείτε να βαθμολογείτε σχολιάζοντας σε αυτή την ανάρτηση μέχρι την Παρασκευή 27/4 στις 8 το απόγευμα.
  • Ψηφίζετε υποχρεωτικά τέσσερα (4) ολιγόλεκτα. Τέσσερις (4) βαθμούς για αυτό που σας άρεσε περισσότερο, τρεις (3), δυο (2) και έναν (1) βαθμό για τις επόμενες επιλογές.
  • Θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από τους 18 συμμετέχοντες του συγκεκριμένου δρώμενου και από τους φίλους του ιστολογίου. Μετά από τόσα χρόνια γνωριζόμαστε και μπορώ να ορίσω ποιοι είναι οι φίλοι.
  • Δεν θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από πρωτοεμφανιζόμενους, άγνωστους, ανώνυμους προς εμένα και όσους που το προφίλ τους δε φαίνεται ενεργό. Φυσικά μπορούν να εκφράζουν την προτίμησή τους, αλλά οι ψήφοι τους δεν θα καταμετρούνται. Είναι ανούσιο να φέρνουμε συγγενείς και φίλους να μας ψηφίσουν. Διαγωνιζόμαστε για την συμμετοχή και την δημιουργία και όχι για την πρωτιά.
  • Αυτοί οι φίλοι που συμμετέχουν στο δρώμενο και δεν έχουν λογαριασμό στο google, επειδή δεν θα τους επιτρέπει ο blogger να ψηφίσουν ως ανώνυμοι χρήστες, μπορούν να στέλνουν σε μένα με email την βαθμολογία τους και εγώ με την σειρά μου θα την αναρτώ για λογαριασμό τους.
  • Εννοείται ότι αυτοί που έχουν στείλει ολιγόλεκτο δεν ψηφίζουν την δική τους συμμετοχή.
  • Το Σάββατο 28/4 αθροίζοντας τους βαθμούς, θα σας ανακηρύσσω τον νικητή.
  • Σε περίπτωση ισοψηφίας την πρώτη θέση θα την λαμβάνει το ολιγόλεκτο με τις περισσότερες προτιμήσεις.
  • Ο νικητής θα παραλάβει δώρο το οποίο θα επιλεγεί ανά περίσταση.
Ξεκινάτε λοιπόν να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας συμμετοχές.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Καλή επιτυχία σε όλους.


You May Also Like

26 comments

  1. Καλή μας αρχή Μαρία μου!!

    4 βαθμούς στο ν5
    3 βαθμούς στο ν12
    2 βαθμούς στο ν9
    1 βαθμό στο ν2

    Ανυπομονώ για τα αποκαλυπτήρια :)
    Καλό σαββατοκύριακο σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω όλα ωραία και τα ρούφηξα!
    Λοιπόν όμως διάλεξα τα τέσσερα που μου έκαναν ''κλικ'' και μου ''μίλησαν''!
    4 βαθμοί στο 4
    3 βαθμοί στο 9
    2 βαθμοί στο 12
    1 βαθμός στο 18
    Συγχαρητήρια σε όλους για τις εμπνεύσεις τους! Καλό Σ/Κ πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα να καμαρώσω Μαράκι μου!!! Πόσο όμορφα είναι όλα! Θα δυσκολευτώ να διαλέξω μόνο τέσσερα, γι' αυτό θα ξαναπεράσω...
    Φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα όλα....! πραγματικά είναι τέτοια η μορφή στην ολιγόλεκτη έκφραση που δύσκολα μπορείς να επιλέξεις. Μαρία μου φυσικά και θα επανέλθω. Θέλει κι άλλη ανάγνωση. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 4 βαθμοί στο 4
    3 βαθμοί στο 2
    2 βαθμοί στο 1
    1 βαθμός στο 10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παραθέτω αυτούσιο email συμμετέχουσας που δεν έχει λογαριασμό google, οπότε δεν της επιτρέπει ο blogger να ψηφίσει.

    ''Μαρία μου σ'ευχαριστώ και πάλι για την ευκαιρία..όπως καλά κατάλαβες δεν έχω λογαριασμό στο google και σου στέλνω τη βαθμολογία μου από εδώ...

    Όλες οι συμμετοχές υπέροχες,τι να πω..μπράβο,συγχαρητήρια πολλά στους συμμετέχοντες..
    Αυτά που μ'εντυπωσίασαν και με άγγιξαν περισσότερο είναι τα εξής:
    1)4 βαθμούς στο Νο 13
    2)3 βαθμούς στο Νο 15
    3)2 βαθμούς στο Νο 1
    4)1 βαθμό στο Νο 3

    Καλή επιτυχία σε όλους!!!
    Ελευθερία.''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγάλη η χαρά που γύρισαν οι 25 λέξεις. Επιτέλους!
    Συγχαρητήρια σε όλους για τις εμπνεύσεις.

    4 βαθμούς στο #5
    3 βαθμούς στο #9
    2 βαθμούς στο #2
    1 βαθμό στο #7

    Μαρία μου, σ' ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα και καλή αρχή! Η βαθμολογία μου έχει ως εξής:
    4 βαθμοί στο #3
    3 βαθμοί στο #10
    2 βαθμοί στο #2
    1 βαθμός στο #1
    Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπέροχες συμμετοχές, Μαρία μου. Τι κρίμα να μην δω νωρίτερα το δρώμενό σου γιατί παρακολουθούσα το άλλο σου blog. Αν το είχα δει, θα συμμετείχα σίγουρα.
    Λοιπόν, οι δικοί μου ψήφοι (αν μου επιτρέπεται να ψηφίσω επειδή δεν συμμετείχα στο δρώμενο) είναι οι εξής:
    4 βαθμοί στο 1
    3 βαθμοί στο 17
    2 βαθμοί στο 8
    1 βαθμός στο 15
    Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα !
    Ολιγόλεκτες ομορφιές ξεδιπλώθηκαν και πάλι!
    Και τα κουκιά δεν φθάνουν!!! Αφήνω δύο ολιγόλεκτα το λιγότερο στην απέξω :(

    Έχουμε λοιπόν:
    4 βαθμοί στο 3
    3 βαθμοί στο 14
    2 βαθμοί στο 17
    1 βαθμός στο 4

    Πολλά φιλιά Μαρία μου. Καλή καταμέτρηση,
    καθώς φαντάζομαι ότι με τόση ποικιλία στους βαθμούς, δεν θα είναι εύκολη διαδικασία! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα,Μαρία μου!
    Περνάω αμέσως στη βαθμολογία,για να μην πολυλογίσω!
    Δύσκολη η επιλογή πάντως!:
    4 βαθμοί στο 18
    3 βαθμοί στο 13
    2 βαθμοί στο 6
    1 βαθμός στο 1.
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μαίρη μου
    Καλησπέρα και σε όλους τους συμμετέχοντας. Υπέροχα όλα. Πρώτη φορά και τα 18 είναι για 4άρι!
    Παρόλα αυτά...επειδή πρέπει,
    4 Βαθμοί στο 2
    3 βαθμοί στο 8
    2 βαθμοί στο 11
    1 Βαθμός στο 1
    Συγχαρητήρια σε όλους
    Καλή καταμέτρηση Μαιρούλα
    Φιλιά στην πριγκίπισσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα κι από μένα Μαράκι.
    Συγχαρητήρια σ' όλες τις συμμετοχές, που αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο την καθηλωτική φωτογραφία σου!
    Η αξιολόγησή μου:
    #9 - 4 βαθμοί
    #1 - 3 βαθμοί
    #4 - 2 βαθμοί
    #5 - 1 βαθμό
    Καλή συνέχεια Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα σου Μαρία μου,
    Για πρώτη φορά θαρρώ βρίσκομαι "αντιμέτωπος" μπροστά στην απόφαση επιλογής στα Ολιγόλεκτα. Και νιώθω εδώ και μέρες στην συνεχή τους ανάγνωση το βάθος τους, την εκφραστική δύναμη των δημιουργών τους και τα συναισθήματα που άφησαν να ξεχυθούν ολόγυρά μας μέσα από αυτά.
    Θα ήθελα να τα ενώσω σε ένα ενιαίο εκφραστικό σύνολο μιας και όλα μαζί έχουν απόλυτο ταίριασμα στην υπέροχη εικόνα αναφοράς.
    Τι να πω βρε παιδιά για όλους σας. Ειλικρινά σε δύσκολη θέση επιλογής κάθε φορά που τα διαβάζω λατρεύω τα πάντα.
    Όμως συμβολικά θα δώσω την επιλογή μου, ταπεινά και με σεβασμό σε όλους.

    #4 Δίνω 4 βαθμούς στις λέξεις μου πληγώθηκαν βαθιά στο συρματόπλεγμα κάποιας σκοτεινιασμένης μοίρας. Με συγκίνησε πάρα πολύ μιλώντας στην καρδιά μου.

    #15 Δίνω 3 βαθμούς στης λησμονιάς το σύνορο.... Γιατί πολλές φορές έχω κάνει αυτό το πέρασμα στη ζωή μου.

    #3 Δίνω 2 βαθμούς για το κύμα που ξεβράζει τις ελπίδες των ναυαγισμένων. Δυνατό πολύ.

    #7 Δίνω 1 βαθμό στον καταγγελτικό και αποκαλυπτικό του λόγο γκρίζα αλήθεια της εποχής μας.

    Μπράβο σε όλους και σε σένα Μαρία μου....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Μαρία μου
    Λατρεμένα όλα!!!!
    Δίνω:
    4 βαθμούς στο 13
    3 βαθμούς στο 6
    2 βαθμούς στο 10
    κι 1 βαθμό στο 1

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παραθέτω email συμμετέχουσας που δεν έχει λογαριασμό google, οπότε δεν της επιτρέπει ο blogger να ψηφίσει.

    4 βαθμούς στο 8
    3 βαθμούς στο 12
    2 βαθμούς στο 3
    1 βαθμό στο 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα!
    Τι υπέροχες συμμετοχές!
    Ομολογώ πως δυσκολεύτηκα!
    Η βαθμολογία μου, καθαρά συναισθηματικά, είναι η εξής:

    4 βαθμούς στο 1
    3 βαθμούς στο 4
    2 βαθμούς στο 3
    κι 1 βαθμό στο 8

    Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες συμμετοχές όλες!!!
    Δίνω:
    4 βαθμούς στο 1
    3 βαθμούς στο 8
    2 βαθμούς στο 2
    1 βαθμό στο 9

    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαράκι μου, ήρθα ξανά και μετά από πολλές αναγνώσεις (πόσο δύσκολο ν' αποφασίσω...) σου αφήνω τη δική μου 4τράδα, μαζί με τις ευχαριστίες μου για την άψογη φιλοξενία σου!
    4 βαθμοί στο #7
    3 βαθμοί στο #12
    2 βαθμοί στο #3
    1 βαθμός στο #17

    Στάθηκα σε πολύ περισσότερα (εξ ου και η δυσκολία της απόφασης)... Συγχαρητήρια σε όλους για την ομορφιά που κατέθεσαν.
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφα ολιγόλεκτα γέννησαν τα μυαλά των φίλων με αφορμή την εικόνα.

    Θα δώσω:

    4 βαθμούς στο #1
    3 βαθμούς στο #12
    2 βαθμούς στο #8
    1βαθμό στο#2

    Μπράβο Μαρία για την όμορφη διοργάνωση!
    Καλημέρα με χαμόγελο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπεροχες συμμετοχες συγχαρητηρια!
    4 βαθμους στο #1
    3 βαθμους στο #7
    2 βαθμους στο #17
    1 βαθμο στο #18
    Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια σε όλους!
    Δύσκολο πολύ να διαλέγεις λίγα όταν σου αρέσουν πολλά!

    4 βαθμούς στο 6
    3 βαθμούς στο 12
    2 βαθμούς στο 9
    1 βαθμό στο 10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι υπεροχες συμμετοχες Μαρια μου!! απο μια εικονα πόσες διαφορετικες σκεψεις!! μπραβο σε ολους...δυσκολο να ξεχωρίσεις.. για ενα κλικ παραπανω ειναι τα εξής.
    4 βαθμούς στο ...9
    3 βαθμους στο ...14
    2 βαθμούς στο...7
    1 βαθμό στο...1
    Με λυπη μου αφησα πολλα απ εξω... μεχρι την επόμενη φορα...καλα να περνας Μαρια μου.!! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σας!!!
    Μόλις είδα ότι η διορία είναι μέχρι 8 το απόγευμα.... μέρες ήθελα να μπω και να ψηφίσω... αλλά δεν πρόλαβα (βλεπε 3 παιδιά και θα καταλάβεις! χε χε χε-
    Οι ψήφοι μου ας μην μετρηθούν αλλά αν ίσχυαν θα ήθελα να δώσω
    #3 βαθμούς στο 2 επειδή σκιάχτηκα από την αλήθεια του!
    #2 βαθμούς στο 7 επειδή μάθαμε να πεθαίνουμε φρόνιμα!
    #1 βαθμό στ 14 για το ψέμα!

    Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και επειδή ξέχασα το σημαντικότερο ήρθα πάλι!!!
      τους #4 βαθμούς μου τους δίνω στο 18!!!! γιατί αυτή είναι η γραμμή της ζωής!

      Διαγραφή
  25. Η ψηφοφορία έληξε και έχουμε νικητή!
    Καταμετρήθηκαν όλοι οι ψήφοι εκτός από της Ελένης που ήταν εκπρόθεσμη (άλλωστε δεν αλλάζουν την κατάταξη).
    Σας ευχαριστώ όλους για την στήριξή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.