Ιστορίες του φθινοπώρου... (λήξις)

by - Δεκεμβρίου 01, 2018

Το φθινόπωρο τέλειωσε. Ο χειμώνας άρχισε για τα καλά και η δροσιά έγινε κρύο. Το φετινό φθινόπωρο ήταν δημιουργικό, αφού το μνημονεύσαμε αρκετές φορές, έγινε σημείο αναφοράς, εμπνευστήκαμε από αυτό.

Γράψαμε ιστορίες για αυτήν την εποχή. Ιστορίες υπό βροχή, ερωτικές, φιλικές, ίσως αδιέξοδες, μπορεί και αισιόδοξες αγκαλιά στα πρώτα κρύα. Ποιήματα που υμνούν την δημιουργική μελαγχολία της εποχής, φωτογραφικά λευκώματα που φανερώνουν τα υπέροχά της χρώματα.


Η συλλογή μας έχει ως εξής:

Δικές μου συμμετοχές


Δικές σας συμμετοχές



Μετά από κλήρωση η ALCESTE από το Little Hope Flags κερδίζει ένα συμβολικό δώρο για την συμμετοχή της. Ας μου στείλει την διεύθυνσή της ώστε να της το στείλω.

Ως την επόμενη πρό(σ)κληση δημιουργίας μην ξεχνάτε:
Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε όπως και όσο μπορεί ο καθένας.
Σας ευχαριστώ όλους!


You May Also Like

7 comments

  1. Πάντα τυχερή η φίλη που κληρώθηκε. Και εσύ να είσαι καλά να μας παροτρύνεις να δημιουργούμε
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν μεγάλη η χαρά μου που κατάφερα και πήρα μέρος στο δρώμενο σου Μαρία μου .
    Περιμένουμε το επόμενο .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου, σ΄ευχαριστούμε τόσο πολύ για την ζεστή σου φιλοξενία και την παρότρυνση! Να είσαι πάντα καλά να μας συμπαρασύρεις σε δημιουργικά, μαγικά μονοπάτια! Πολλά συγχαρητήρια στη φίλη που κληρώθηκε και καλό μήνα σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία ευχαριστώ πάρα πολύ! Ήταν μεγάλη μου χαρά που πήρα μέρος και ελπίζω σε μια νέα πρό(σ)κληση πολύ σύντομα!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές σε όλους!
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλότυχη η Φίλη που κληρώθηκε, να είναι πάντα καλά να δημιουργεί.
    Μαρία μου, κύλησε πάρα πολύ όμορφα αυτό το λογοτεχνικό βιβλίο εδώ. Έδωσε στο Φθινόπωρό μας μια υπέροχη αύρα και δυνατότητα έμπνευσης. Σε ευχαριστούμε.
    Πολλά συγχαρητήρια σε όλους που με τα αφηγήματά τους ομόρφυναν τον χρόνο μας.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο όμορφα κύλησε το Φθινόπωρο με αυτό το δρώμενο - πρό(σ)κληση! Το απόλαυσα πραγματικά και νιώθω τυχερή που κατάφερα να συμμετέχω Μαρία μου!
    Πάντα τυχερή να είναι η φίλη που κέρδισε το δωράκι!
    Καλές γιορτές στο σπιτικό σου κορίτσι μου!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε για αυτή την τρίμηνη στέγη Μαρία! Τυχερή και η τυχερή! Και πάμε και για τ΄αλλα ! :)
    Φιλιά γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.