Ισορροπία (Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #3)

by - Ιουνίου 01, 2019

πηγή

Αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα,
χωρίς νόημα επαναλαμβανόμενα μοτίβα,
εσπευσμένες διαδικασίες,
τριτοκοσμικού περιεχομένου.

Ελέγχοντας μια αχαλίνωτη ζωή,
αποχαυνωμένη σε πλαίσιο οχτάωρου,
ενός τετραγωνικού ελευθερία,
υπερωριακά συμπληρωμένη.

Ο ένας πάνω στον άλλον,
καταπιεσμένοι, 
λιωμένοι απ΄το βάρος του ύψους μας.
Μέσα σε μια εκκωφαντική αλλοίωση,
επιζούμε αθόρυβα.

Εκλιπαρούμε ισορροπία σε ώρα αιχμής.


************



Ήταν η συμμετοχή μου στην Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #3 που διοργανώνει η Μαίρη από το μπλογκ Γήινη Ματιά. 

Το έναυσμα μου το έδωσε η Ρένα που επέλεξε την φωτογραφία έμπνευσης και την λέξη ''Ισορροπία''

Σας ευχαριστώ και τις δυο σας για την ευκαιρία δημιουργία, που την είχα πραγματικά ανάγκη.

********

Με την σειρά μου δίνω στην σκυτάλη στην Lysippe με μια δική μου αγαπημένη φωτογραφία και την λέξη ''χαμομήλι''.


Καλή έμπνευση!


You May Also Like

23 comments

  1. Έγραψες, Μαρία μου. Πραγματικά καταιγιστική η έμπνευσή σου και τόσες πολλές εικόνες σε τόσο λίγες γραμμές. Τα θερμά μου συγχαρητήρια, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο Μαιρούλα μου! Και σοφό! Ακριβώς όπως είναι η ζωή μας...Θαυμάσια ερμήνευσες την εικόνα. Ποιητικά και μεστά μας έδωσες τις σκέψεις σου να προβληματιστούμε
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου
    Η εικόνα για την Αναστασία μας υπέροχη
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό όπως πάντα το ποίημα σου, Μαίρη μου, που έδωσε μια άλλη πνοή στο δρώμενο, μπράβο σου!
    Μου άρεσε και η φωτό που άφησες, ανοιξιάτικη και πολλά υποσχόμενη!

    ΑΦιλάκια πολύ πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ για την τόσο όμορφη και τρυφερή πάσα, Μαρία μου. Είναι ήδη έτοιμη - θα την βάλω την Τρίτη. Όσο για τη δική σου συμμετοχή, τι να πω; Ξέρεις πως το γούστο κι η ματιά μας ταυτίζονται. Μπράβο σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικό μεν, αλλά και με τη θλιβερή διαπίστωση πως κάπως έτσι είναι στοιβαγμένη η ζωή μας σήμερα. Μαρία μου, μου άρεσε πολύ η αποκωδικοποίηση της φωτογραφίας, αποδίδοντας όλα τα ασφυχτικά νοήματα που κρύβει αυτός ο πύργος με τις πέτρες.
    Μια μυρωδάτη ανάσα η φωτογραφία για το Λυσιππάκι μας που είμαι βέβαιη πως θα την περιποιηθεί δεόντως.
    Καλό μήνα και συγχαρητήρια πολλά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ω Μαρία!
    Τι έκπληξη είναι αυτή κορίτσι μου; Ποίημα λοιπόν! Ένα ποίημα προβληματισμών, διαπιστώσεων, καταγγελιών, συλλογισμών!
    Έδωσες μια άλλη οπτική και στο δρώμενο και στο περιεχόμενο της σκέψης σου! Ειδικά σε ώρες "αιχμής" όπως αυτές που βιώνουμε.

    Η Εικόνα σου για την Αναστασία εξαιρετική και ξεκάθαρη.
    Με μια λέξη της φύσης. Καλή επιτυχία στην Αναστασία.

    Μαρία μου, ειλικρινά μου άρεσε το ποίημά σου και η σκέψη σου στο βάθος του.
    Καλό μήνα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ένας πάνω στον άλλον,
    καταπιεσμένοι,
    λιωμένοι απ' το βάρος του ύψους μας.

    Πόση αλήθεια κρύβουν οι στίχοι σου Μαρία μου. Πολύ εμπνευσμένη η συμμετοχή σου.
    Η φωτογραφία που διάλεξες για πάσα είναι πολύ όμορφη.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμπνευσμένη η αποκωδικοποίηση της φωτό Μαρία μου, οι στίχοι σου ξεκάθαροι , περιγράφουν ακριβώς το γίγνεσθαι και μας βάζουν σε σκέψεις οι πικρές αλήθειες τους..."Μέσα σε μια εκκωφαντική αλλοίωση,
    επιζούμε αθόρυβα "....ως πότε;;;Καλό μήνα εύχομαι, με την ελπίδα να βρούμε τις ισορροπίες μας και να ζήσουμε ουσιαστικά, επιτελώντας τον σκοπό της ύπαρξής μας . Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειλικρινά είχα καιρό να διαβάσω τόσο δυνατές φράσεις. Δηλώνω εκστασιασμένη από τη συμπύκνωση των αληθινών σου νοημάτων που τόσο έντεχνα απεικονίζουν την εποχή μας. Το μπράβο είναι λίγο Μαρία μου. Εκπληκτική και η πάσα στη Λυσίππη μας! Φιλιά και καλό καλοκαίρι με χαρούμενες... ανισορροπίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία ερμηνεία έδωσες στην εικόνα που σου έστειλα, με το ποίημά σου Μαρία μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία μου απέδωσες με μοναδικό τρόπο την ατελείωτη πάλη της ζωής μας! Μέσα σε λίγους στίχους μεστούς φάνηκε όλη η ματαιότητα του κόσμου μας, οι ελπίδες που δεν κάρπισαν τα όνειρα που γκρεμίστηκαν και ένας αγώνας που δεν έχει τέλος! Υπέροχη συμμετοχή σ' ευχαριστώ πολύ! Και πολύ όμορφη η εικόνα για την τρεχαλίτσα Λυσίππη που όλο γκρινιάζει πως δεν έχει έμπνευση κι όλο αυτοδιαψεύδεται! χαχα Καλή Κυριακή και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελεια παρομοίωσες Μαρια μου την ζωή μας μεσα απο το παραβολικό εντεχνα δοσμενο νοημα του ποιηματος σου.. συμπυκνωμενο και περιεκτικοτατο ..οντως ηταν εκπληξη η συμμετοχη σου ..μπραβο Μαρια μου ..
    Και η φωτογραφια που εδωσες στην Λυσσιπη μοσχομυρισε φυση..!!!σιγουρα θα την εμνευσει ομορφιες..!
    Καλο σου μηνα να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά εξαιρετικό φίλη μου, κατανοητό και μέσα από την αλήθεια της πραγματικότητας.Εμένα προσωπικά με "άγγιξε" ίσως γιατί είναι ο λόγος της ποίησης σου όπως τον θέλω, κατανοητό.Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόση αλήθεια χώρεσαν οι στίχοι σου, τόσο αριστοτεχνικά δοσμένη!
    Μπράβο Μαρία μου. Μεγάλο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα!
    Θα κρατήσω την πολυπόθητη έννοια της ισορροπίας που είναι τόσο πολύτιμη.
    Την εύχομαι κυρίως μέσα μας.
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι να πω Μαρία μου! Με λίγες λέξεις τα είπες όλα, τόσο μα τόσο παραστατικά και αληθινά!!
    Καταθέτω το σεβασμό και το θαυμασμό μου στη δημιουργία σου!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γουάου! Σπίτσλες!
    Και για να σοβαρευτώ, όπως σοβαρή και συ μας εξέθεσες τα σοβαρά
    της άσχημης πραγματικότητας των πολλών, Μαρία μου έκλεισες σε λίγους, ελάχιστους στίχους
    τη βαρβαρότητα της καθημερινότητας. Απλά, λιτά και άγρια!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλογραμμένο κείμενο με "ασφυκτικό" περιεχόμενο που το διασκεδάζεις μόνο με αλόγιστη αισιοδοξία. Κάπου ανάμεσα στις πτυχές της διαβαθμισμένης μας ζωής, κάπου εκεί ανάμεσα στα αλλεπάλληλα επίπεδα της θλιβερής επίγνωσής μας, ακροβατούμε ισορροπώντας επικίνδυνα. Αλλά πώς αλλιώς να ζήσει κανείς;
    Μπράβο Μαρία! Εξαιρετικό!
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο!!!
    Ο,τιδήποτε άλλο και να πω, χάνει το νόημά του...
    Συγχαρητήρια πολλά!!!
    Σ' ευχαριστούμε γι αυτή σου την συμμετοχή Μαρία μου!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α τι ωραία εναλλακτική προσέγγιση. Δεν μπορώ βέβαια να μην σχολιάσω το περιεχόμενο. Γνωρίζοντας πόσο αγαπάς τις βόλτες στην πόλη και την εξοχή και όλες τις καινούριες σου μαμαδίστικες δραστηριότητες αυτή η συμμετοχή κρύβει μεγάλο σαράκι. Μακάρι να βρεις περισσότερο ελεύθερο χρόνο Μαράκι. Σ ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία μου, τώρα είδα τη συμμετοχή σου αυτή! Πραγματικά τα είπες όλα με τόσο γλαφυρό και εύγλωττο τρόπο!
    Να μας δίνεις πάντοτε τέτοιες δημιουργικές στιγμές σου!
    Τα φιλιά μου,
    Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.