Το ταξίδι - Χρήστος Θ. Παπαγεωργίου (Λόγια της πλώρης)

by - Αυγούστου 04, 2017


Βίρα τις άγκυρες παιδιά
σαλπάρουμε και πάλι
για μέρη που νοστάλγησαν
κάποιοι θαλασσινοί
αποσταμένοι ναυαγοί
σε απόμερο ακρογιάλι
το πέλαγο αγναντεύοντας
γεμάτοι προσμονή.

Φουλάρετε τις μηχανές
κι ο χρόνος δε μας φτάνει
ένα ταξίδι σαν κι αυτό
δεν παίρνει αναβολή
φιλόξενο θα μας δεχτεί
το απάνεμο λιμάνι
η φλογισμένη μας καρδιά
τα στήθια πυρπολεί.

Φέρε το κυάλι δεύτερε
δώσε μου το τιμόνι
να ξανοιχτούμε γρήγορα
σε δρόμους μακρινούς
με τούτο το πλεούμενο
τα κύματα να οργώνει
και τα πουλιά να σκίζουνε
γαλάζιους ουρανούς.

Βίρα τις άγκυρες παιδιά
αντίκρυ στο μουράγιο
μορφές αγαπημένες μας
μαντήλια μας κουνούν
και ψάχνουν μες στα μάτια μας
να πάρουνε κουράγιο
ταμμένες απ’ τη μοίρα τους
πάντα να καρτερούν.

*******


Ήταν η συμμετοχή του Χρήστου Θ. Παπαγεωργίου για το δρώμενο ''Λόγια της πλώρης''.


Μπορείτε να συμμετέχετε και 'σεις.


*****


Συμμετοχές δικές μου

Συμμετοχές ως τώρα


You May Also Like

7 comments

  1. Πολύ όμορφο το ποίημα του Χρήστου...! Η Ωδή στα λόγια της πλώρης συνεχίζεται Μαρία. Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε!
    Πολύ ωραία η συμμετοχή του Χρήστου!
    Αύριο Μαρία μου, αν βρω χρόνο η δόλια, θα αναδημοσιεύσω ένα παλιό μου ποίημα, που έχει σχέση με τη θάλασσα,
    μέχρι να έρθει έμπνευση για κάτι καινούργιο!
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό το ποίημα του Χρήστου, γεμάτο εικόνες που σε πλημυρίζουν συναισθήματα....Η όμορφη ιδέα σου Μαρία μου με τα Λόγια της πλώρης, μας χαρίζει μοναδική απόλαυση είτε γράφοντας, είτε διαβάζοντας !!!Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Μαρία μου!
    Εύχομαι να έρθουν για όλους καλύτερες μέρες!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια μας πολλά, Μαρία μου. Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά Μαράκι μου! Βίρα τις άγκυρες (τι ωραίο ποίημα στ' αλήθεια!) και πάμε για τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.