Τέλη Αυγούστου.

by - Αυγούστου 21, 2017


Υπάρχει αυτό στο τέλος του καλοκαιριού,
που η υγρασία του πρωινού δυσάρεστη είναι στο δέρμα.
Μυρωδιά ανυπόφορη σε πάει πίσω, 
αυτόματα σε άλλες αδιέξοδους.
Θυμίζει σχολική αρχή, αναγκαστική προσγίωση, καθίζηση.
Οι τελευταίες στιγμές που οι γρίλιες κλείνουν.
Τα χρώματα τ΄ουρανού πιο έντονα.
Θαρρείς παλεύει το μπλε πριν έρθει το γκρίζο.
Λίγοι οι τυχεροί, 
λίγοι αυτοί που έχουν περιθώριο για λίγο ακόμα ψέμα.
Πουλιά αναποφάσιστα σε χρυσό ορίζοντα.
Και η κυψέλη γιομίζει ξανά με μέλισσες, 
μα και με κηφήνες.
Τέλη Αυγούστου.
Δεν υπάρχει δικαιολογία, 
μόνο απόφαση.

*****

Για το δρώμενό μου ''Λόγια της πλώρης''.
Μπορείτε να συμμετέχετε και ΄σεις μέχρι 30/9.
Δείτε τις υπόλοιπες συμμετοχές εδώ.




You May Also Like

10 comments

  1. τι ομορφο Μαρία μου.. και ας μας προσγειώνει σιγα σιγα στην πραγματικοτητα και στην αρχή του Φθινοπωρου.. μεχρι τότε σου ευχωμαι καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ομορφιά είναι στις αναμνήσεις

    Καλά να είσαι Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως το περιγράφεις!
    Έτσι νιώθω τέλη Αυγούστου..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ήθελα να είμαστε στις αρχές Αυγούστου για λίγο ακόμα καλοκαίρι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το καλοκαίρι είναι η τρέλα της νιότης φίλη μου, ο ..έρωτας, το όνειρο των αισθήσεων, όμως χρειάζεται η αλλαγή που είναι μέσα στο..αίμα μας κι αυτή.Το Φθινόπωρο είναι η προσγείωση, μας βάζει να νοιώθουμε ότι όλα πρέπει να αρχίζουν να μπαίνουν σε πιο σταθερό δρόμο, ο ..έρωτας γίνεται..αγάπη..Ανοίγουμε το δρόμο για τη πόρτα του Χειμώνα..για να ονειρευτούμε την..Άνοιξη, τη γέννηση, την ελπίδα, την ελευθερία που θα μας δώσει το..Καλοκαίρι..Είδες;..κύκλος αλλαγών η ζωή, κάθε ξημέρωμα μία ελπίδα. Καλημέρα γλυκιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μελαγχολία μα και μια γλυκιά αναμονή για τη νέα εποχή.
    Να σου φέρει ευτυχισμένες στιγμές και νέες εμπειρίες το φθινόπωρο Μαρία μου...
    Πολύ τρυφερός ο απολογισμός του Αυγούστου, να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική συμμετοχή και συγχρόνως πικρός απολογισμός του Αυγούστου 2917 και για όσους έζησαν τις πυρκαγιές. Αυτός ο Άύγουστος, δεν θα ξεχαστεί εύκολα, αλλά επειδή η πραγματική ζωή πάει προς τα μπρος, να πάρουμε ΑΠΟΦΑΣΗ να κοιτάζουμε πίσω μόνο για να μην επαναλάβουμε τα ίδια λάθη!
    Πολλά ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 2017 "ήταν" και εύχομαι να μη φτάσουμε με τα ίδια χάλια μέχρι το 2917!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύκλοι που ανοίγουν και κλείνουν όλα!!! Να ναι μακρύ το ταξίδι λοιπόν!!
    Φιλιά Μαράκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. “λίγοι αυτοί που έχουν περιθώριο για λίγο ακόμα ψέμα”
    Πολύ όμορφο Μαρία μου!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο!

    υγ: Α, ωραία. Μέχρι και τέλος Σεπτέμβρη έχεις πει για τα λόγια της Πλώρης! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.