Η στιγμή σας με ένα ποίημα - Εισβολή στο απέραντο (Βίκυ Δερμάνη)

by - Δεκεμβρίου 27, 2015

 

Κάθε που γδυνόμαστε
και τ' αδηφάγα μάτια μου
το σώμα σου σαρώνουν
μέλι γλυκό παχύρρευστο
ο κήπος πλημμυρίζει

κάθε που ο ένας του άλλου
τη σάρκα γευόμαστε
με χείλη υγρά και τρεμάμενα
δονούμαστε ριγούμε σύγκορμοι
σε υγρά κολυμπάμε ζωοποιά 
λες κι η πρώτη φορά είναι
που ενωμένοι απόλυτα 
εισβάλουμε στο άπειρο

***

Ήταν η στιγμή της Βίκυς Δερμάνη με ένα ποίημα.


Στείλτε και τη δική σας στιγμή.



**********************



Οι Ιστορίες της μέρας περιμένουν τα κείμενά σας. 
Ιστορίες πρωινές, μεσημεριανές, απογευματινές, ιστορίες γεμάτες φως. Ότι μπορεί να γίνει πριν η νύχτα αλλάξει την διάθεση των ανθρώπων και επηρεάσει την κρίση τους.


Ιστορίες της μέρας ως τώρα




You May Also Like

4 comments

  1. Η υπέροχη ερωτική μας Βίκυ!!!
    Κάθε φορά τη θαυμάζω!
    Χρόνια σας πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διάχυτος ο ερωτισμός με αυτούς τους θαυμάσιους στίχους

    Τώρα γνωρίζω το καινούργιο σου μπλογκ Μαρία μου μια και είμαι αρκετό καιρό μακριά και εύχομαι τα καλύτερα γι αυτό! Προβλέπω όμορφα ταξίδια μέσα από κείμενα και στίχους...
    Προς το παρόν εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά να έχεις
    με υγεία και δύναμη ο καινούργιος χρόνος και αν υπάρχει ο θεός των ευχών με Ειρήνη επιτέλους σε αυτή την έρημη γη.

    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι έχει και την τιμητική της σήμερα!!! Χρόνια της πολλά!!
    Πάντα λατρεμένη και ξεχωριστή!! Στην κορυφή της καρδιάς!!
    Φιλάκια πολλά Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μαγικοοοοοοοοοο ερωτικο για αλλη μια φορα ξεχωριστο 2016 φιλια και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.