25 λέξεις #3... Βράβευση

by - Δεκεμβρίου 21, 2015

Έφτασε η ώρα που θα βραβεύσουμε τις 25 λέξεις που έκαναν το μυαλό μας να ταξιδέψει και απέδωσαν τα συναισθήματα της φωτογραφίας που σας έδωσα με τον καλύτερο τρόπο.


Μετά από μια αμφίρροπη μάχη το ολιγόλεκτο που κερδίζει την πρώτη θέση είναι το εξής:

9. Funky Monkey - 13 βαθμούς


Το καρουζέλ γυρνά.
Συνεσταλμένη θηλυκότητα
άνεμος γίνεται.
Περιδινίζεται.
Ασυγκράτητα ξυπνά
μικρό παιδί.
Και το καρουζέλ γυρνά, γυρνά…
Ω, πόσο όμορφη γίνεται η ζωή
όταν αφήνεσαι.

Συγχαρητήρια λοιπόν στην Funky Monkey αλλά και ένα μεγάλο μπράβο σε όλους σας για την έμπνευση και την δημιουργία. Η νικήτρια θα παραλάβει ένα συμβολικό δώρο από μένα για αυτό να μου γνωστοποιήσει με μήνυμα την διεύθυνσή της,
Για να δούμε ποιος κρύβετε πίσω από κάθε Ολιγόλεκτο και τι βαθμούς πήρε.

****************************

1. Χριστόφορος Τριάντης - 1 βαθμός
Λοιπόν, ας κατεβούμε από τον παιγνιδιάρικο χρόνο και τα αλογάκια του.
Δεν άκουσες τον πόνο !
Προτίμησες τις γιορτινές ψευτοσυνάφειες, κι όχι το ταξίδι στον ουρανό.  

*******************

2. airis - 8 βαθμοί
Ζωή που δεν βιώνεται,
καρουζέλ που περιστρέφεται.
Αλογάκια ακίνητα κι αγέλαστα, όλα στη σειρά!
Η ζωή είναι έξω 
Κάλπασε ψυχή μου!

*******************

3. Chr Knakalos - 12 βαθμοί
Σαν καρουζέλ 
γυρίζει ο κύκλος της ζωής,
κι οι άνθρωποι
εφαπτόμενη αλήθεια..
Φυγόκεντρο το πεπρωμένο,
στην απ΄έξω λέει,
από καβαλάρης, θεατής.
Αλλού να πας...

*******************

4. Μαρία Κανελλάκη - 3 βαθμοί
Πλησίστιος, μπροστάρης, κυβερνήτης.
Κυλάω στα τσαϊρια μου –  σφίγγουν το λαιμό μου δυο χεράκια.
Καλπάζω – ξεφωνίζει.  
Λίγη φόρα ν’ ανταμώσουμε το άλογο του Στρατηγού.
Ένα τίναγμα μόνο θέλει…

*******************

5. Ινώ - 0 βαθμοί
Τελευταία ελπίδα!
Ένα ξύλινο αλογάκι, δείχνει τον δρόμο  προς τη Λύτρωση…
Εκεί που λάμπει φωτεινό, το Άστρο της Βηθλεέμ!
Θεέ  μου, ας μην είναι  ονειροπαγίδα…

*******************

6. ποιώ - ελένη - 10 βαθμοί
Κρατάς τα γκέμια
αναφλέγεσαι 
Στα καρουζέλ της ψυχής
παίχτηκε
   Η τελευταία πράξη
  Σ' έναν κύκλο
γίνονται όλα
Κι η ζωή διάσπαρτοι
κύκλοι μικρών θανάτων
Στην κόψη του νήματος
σε κέρδισα!

*******************

7. Κική Κωνσταντίνου - 8 βαθμοί
Λαβώθηκε την ώρα που έσερνε το άρμα.
Ήταν ο Δούρειος 'Ιππος ενός ξεχασμένου
σε μια βραχονησίδα, Οδυσσέα.
Το Δήθεν Δώρο Αχαιών προς Τρώες  
«'Ελληνες, Αθηνά χαριστήριον»
Η Επιγραφήν
ΤΕΛΟΣ

*******************

8. Τσικουράκη Κατερίνα - 7 βαθμοί
Στροφές άσκοπες ή μήπως όχι;
Βλέμματα στραμμένα στους αναβάτες
Πρόσωπα με χρώματα χαράς και Χριστουγέννων
Παιδικά ταξίδια φαντασίας
Καρουζελ και συναισθημάτων
Ονειρόδραμα ή παραμυθοπλασία
στροβιλίζονται αναμνήσεις με επιθυμίες
κρατήσου γερά!

*******************

9. Funky Monkey - 13 βαθμοί
Το καρουζέλ γυρνά.
Συνεσταλμένη θηλυκότητα
άνεμος γίνεται.
Περιδινίζεται.
Ασυγκράτητα ξυπνά
μικρό παιδί.
Και το καρουζέλ γυρνά, γυρνά…
Ω, πόσο όμορφη γίνεται η ζωή
όταν αφήνεσαι.

*******************

10. Βασιλική Δραγούνη - 5 βαθμοί
Γιορτινό carousel στροβιλίζεται
Κρύος αέρας και κόκκινα μάγουλα
Απαλά νανουρίσματα μουσικών κουτιών
Και αστερισμοί Χριστουγεννιάτικων φώτων
Όλα τα όμορφα όνειρα που περνούν και χάνονται
Αλλά αυτό δεν το γνωρίζαμε τότε.

*******************

11. Μαριάντζελα Ψωμαδέλλη - 3 βαθμοί
Γελάς δίχως αύριο. 
Γίνεσαι ένα με τον αέρα καθώς στριφογυρίζεις πάνω στο ψεύτικο άλογό σου.
Τον νιώθεις να σου χαϊδεύει το πρόσωπο. 
Όλα θολώνουν. 
Μπαμ! 
Όλα βάφτηκαν κόκκινα. 
Νεκρική σιγή.

*******************

12. Lysippe - 2 βαθμοί
Πού να σπας
τον κύκλο τής συνήθειας 
της τυποποιημένης κοινωνίας;
Μπες στη σειρά!

*******************

13. Κάτια Μαρκουίζου - 4 βαθμοί
Πολύχρωμο Ατι μου, σύντροφε μου,
 κυκλώνεις πόθους και πάθη 
στο διάσελο του χρόνου 
και αναριγώ!!!

*******************

14. maria mytripsonblog - 2 βαθμοί
Ισόβια καταδικασμένος σε ψεύτικο κύκλο χαράς,
με παγωμένα χαμόγελα την αγωνία σου μορφάζεις.
Να ξεφύγεις ονειρεύεσαι!
Να γίνεις ο κρίκος που θα σπάσει την αλυσίδα!

****************************

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας που στηρίξατε την προσπάθειά μου και μου εμπιστευτήκατε τα διαμάντια σας.

To 25 λέξεις #4 θα ξεκινήσει στις 1/1.

Ως τότε μην ξεχνάτε...

Κόντρα σε νωθρούς, άσχημους και φασιστικούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.

Φιλικά
Μαρία Νικολάου



You May Also Like

12 comments

  1. Καλημέρα!
    Χάρηκα που πίσω από το 3άρι μου κρυβόταν η συμμετοχή της Έλλης. Συγχαρητήρια Έλλη μου και σε σένα Μαρία μου για την άψογη διοργάνωση.
    Φιλάκια και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Ελλη μου απίστευτη γραφή συγχαρητήρια και σε σενα Μαράκι μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια πολλά στην Έλλη μας
    Συνεχίζουμε στον δρόμο της έμπνευσης
    Μπράβο Μαρία μου για τη διοργάνωση
    και τις ωραίες σου ιδέες!!!

    πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
    Καταρχήν να πω πολλά μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες για τα υπέροχα ολιγόλεκτά τους, και έπειτα, πολλά-πολλά ευχαριστώ σε όσους στήριξαν την προσπάθειά μου. Είναι χαρά και τιμή για μένα!
    Μαρία μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε εσένα, όχι μόνο για τη φιλοξενία του κειμένου μου, αλλά και για όλα τα άλλα (χωρίς την υπέροχη φωτογραφία σου για έναυσμα και έμπνευση, τίποτε δε θα ήταν το ίδιο...)
    Να είστε όλοι καλά, και εύχομαι σε όλους σας καλές γιορτές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στην Έλλη μας!
    Έκανε δυναμικό καμ μπακ! Μπράβο της!
    Μαρία μου ανυπομονώ για το επόμενο!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά συγχαρητήρια στην Έλλη μας, αλλά και σε όλους!
    Πολλά μπράβο και σε σένα Μαρία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στην Έλλη μας!
    Μπραβο σε ολους μας!
    Η υπεροχη φωτο μας εδωσε εμπνευση
    Να ειστε ολοι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στην Έλλη μας για τη διάκρισή της, αλλά και σε όλες τις συμμετοχές!
    Μαρία όπως βλέπεις, οι φωτογραφίες σου δίνουν υπέροχους συνειρμούς.
    Καλές γιορτές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ όλους σας για τα όμορφα σχόλια.
    Είναι πραγματικά συγκινητική η ανταπόκρισή σας στο δρώμενο.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στην νικήτρια και σ΄όλες,-ους, που συμμετείχαν. Πρωτίστως όμως στην Μαρία για την υπέροχη φιλοξενία. Ευχαριστίες άπειρες και μια οφειλόμενη συγγνώμη , γιατί λόγω απουσίας στην επαρχία και τεχνικών προβλημάτων δεν έλαβα μέρος στην ψηφοφορία. Εύχομαι σ΄όλους-ες χαρούμενα Χριστούγεννα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ολιγόλεκτο ποιηματάκι θα δημοσιεύσω στο blog μου http://atopoihma.blogspot.gr/2015/12/blog-post_58.html.
    Ευχαριστώ πολύ Μαρία και φίλες-οι !
    Κνάκαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στην Ελλη μας!! Ηταν υπέροχο το ολιγόλεκτό της και χάρηκα που το χα ψηφίσει!!! Μπράβο σε όλους και εύχομαι καλές εμνεύσεις από του χρόνου!! Να σαι καλά Μαράκι μου!! Φιλιά και χρόνια πολλά σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.