Το καλοκαίρι της γλυκιάς ευτυχίας - Χριστόφορος Τριάντης (Ιστορίες του καλοκαιριού...)

by - Ιουνίου 13, 2016


Στις εξέδρες του καλοκαιριού
οι μεθυσμένες ώρες του Ήλιου
άκουσαν τα τραγούδια του Έρωτα.
Και στις πλαγιές της Αγάπης ρίχτηκαν
σε χορούς λατρευτικούς με τα χελιδόνια,
γεννώντας περισσότερο Φως.
Ω, οι φωταψίες σταύρωσαν τα χέρια
των ερωτευμένων
σαν ακούμπησαν του πάθους τις μάντρες
κι ευθύς έδιωξαν το κρυμμένο μίσος
στη λησμονιά.
Τότε οι εραστές στα έρημα σπίτια περπάτησαν.
Και στους δρόμους του μεσημεριού
έφτιαξαν στεφάνια από ρίγανη και χώμα,
κρεμώντας τα στις ανηφοριές της χαράς.
Και σιμά στα δειλινά της μελαγχολίας
τους καρπούς του καλοκαιριού
θυσίασαν στα ρήγματα της ομορφιάς .
Εκεί θα ‘ρχονταν να ξεδιψάσουν τα πουλιά της νιότης
τ’ άλλο καλοκαίρι .
Το καλοκαίρι της γλυκιάς ευτυχίας…


****


Ήταν η φιλοξενία του Χριστόφορου Τριάντη στις Ιστορίες του καλοκαιριού.

Γράψτε και ΄σεις μια ιστορία του καλοκαιριού.
Πληροφορίες εδώ.


Ιστορίες ως τώρα

Ιστορίες δικές μου


You May Also Like

4 comments

  1. Στα ωραία μονοπάτια του Χριστόφορου περπατήσαμε πάλι.
    Με καλοκαιρινή διάθεση κι ένα πολλά υποσχόμενο καλοκαίρι.
    Τα συγχαρητήρια και την καλησπέρα μου Μαρία!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η συμμετοχή του Χριστόφορου.
    Μου αρέσει η γραφή του. Νομίζω τον έχω ξεχωρίσει στις 25 λέξεις αρκετές φορές! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.