31ο Συμπόσιο Ποίησης - 3ος όροφος

by - Δεκεμβρίου 30, 2023


3ος όροφος.
Αναβαθμιστήκαμε. Τώρα πια είμαστε άνθρωποι του ουρανού.
Πάψαμε πια να είμαστε αυτοί των ισογείων.
Δεν μας μυρίζει πια η γη, δεν μας φτάνει η σκόνη.
Γευόμαστε τον αέρα της πόλης αφ ̓ υψηλού.

3ος όροφος
Ανεβαίνουμε τις σκάλες θαρρώντας πως η ζωή θα αλλάξει.
Χωρίς ασανσέρ, χωρίς κάγκελα.
Ανεβαίνουμε όλοι μαζί, αγκαλιά, χέρι χέρι.
Παρέα, αλλά ο καθένας τόσο μόνος.

3ος όροφος.
Στριφογυρίζουμε σε μια ατελείωτη ελάχιστη ζωή.
Μια βαρετά, μια δημιουργικά. 
Πότε ανώφελα.
Τις πιο πολλές φορές σε πανικό.
Ζούμε λίγο, σκεφτόμαστε πολύ.

3ος όροφος
Έτσι από ψηλά ατενίζουμε το μεγάλο λάθος.
Το ότι πάντα θα περιμένουμε ένα θαύμα.
Λες και μας χρώσταγε η ζωή κάποιο δάνειο.
Που πρέπει να μας πληρώσει.
Ότι όλα θα έρθουν, όπως τα έχουμε σχεδιάσει.
Ναι, πάντα είναι πιο εύκολο να περιμένουμε ένα θαύμα.

3ος όροφος
Με δανεικά κλειδιά και χαλασμένο σύρτη,
λιώνουμε τα πόδια μας σε κάθε μάρμαρο.

********

Ήταν η συμμετοχή μου στο 31o Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας μας.
Σας ευχαριστώ όλους για την προτίμηση και προπαντός την Αριστέας για την άψογη φιλοξενία!


You May Also Like

11 comments

  1. Χαίρομαι για τα ποιητικά σου πατήματα, Μαρία μου. Χαίρομαι για την ευαισθησία της σκέψης σου αλλά και τη δυνατότητά της να εκφράζεται έτσι με τόσο όμορφο λυρικό τρόπο.
    Ο 3ος όροφος, αγαπήθηκε και από όσους το ψήφισαν αλλά και από πολύ κόσμο. Μιλάει στις καρδιές αλλά κυρίως στις περισυλλογές μας.
    Την καλησπέρα μου, καλή μου φίλη και εύχομαι καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα τόσο αστικό και ρεαλιστικό ποίημα!
    Μου άρεσε ο τρόπος που ένωσες τις αντιφάσεις.

    Καλή χρονιά Μαρία μου!! να περνάς όμορφα και δημιουργικά 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου, συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Μου αρέσει που σε κάθε σου κείμενο υπάρχει η πραγματικότητα της ζωής και των ανθρώπων, έτσι όπως είναι.
    Καλή και ευλογημένη χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μαρία μου για το ποίημά σου. Τόσα πολλά που καυτηριάζει!
    Να είναι η νέα χρονιά καλύτερη από όλες τις προηγούμενες μαζί. Υγεία και αγάπη στη ζωή σου. Να χαίρεσαι και τη μικρή σου (μεγάλωσε ε;)
    Καλή χρονιά!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία έμπνευση, τι ωραίο ποίημα!
    Μου αρέσει τρελά η γραφή σου, Μαρία μου!
    Σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί μας σε αυτό το Συμπόσιο, κι εύχομαι και στα επόμενα!
    Πάντα ξέρω ότι θα διαβάσω κάτι πολύ καλό από σένα!
    Καλή και δημιουργική χρονιά, κορίτσι μου!
    Να έχετε υγεία όλοι στο σπιτικό σας και ό,τι κακό να είναι πάντα περαστικό!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τόσο γήινο κι ας αναφέρεται στον 3ο όροφο...!
    Ευθύς κι άμεσος ο λόγος σου εδώ! Έτσι απλά, λιτά κι εύστοχα όσα θέλεις να εκφράσεις για τη σύγχρονη πραγματικότητα! Το ξεχώρισα από την πρώτη ανάγνωση, γιατί ταυτίστηκα προφανώς με τις σκέψεις σου, οπότε του έδωσα και τους περισσότερους δικούς μου ψήφους!
    Μπράβο, Μαρία!
    Καλή Χρονιά σου εύχομαι με το θαύμα να το πλάθεις η ίδια με όποιον τρόπο μπορείς στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ξεχώρισα με την πρώτη ανάγνωση. Πολλά συγχαρητήρια για την έμπνευση και την απόδοση!
    Μαρία μου, εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει όλα όσα προσδοκείς! Χάρηκα πολύ που ανταμώσαμε σ' αυτό συμπόσιο, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσε πάρα πολύ η συμμετοχή σου, Μαρία μου, και στο τσακ δεν έχασε τον βαθμό! Πολύ γήινη, όπως λέει η Γλαύκη παραπάνω, με εικόνες οικείες, και τόσα πολλά μηνύματα! Ήταν πραγματικά εξαιρετική, πολλά συγχαρητήρια!
    Να έχεις μια υπέροχη χρονιά, με υγεία, αγάπη, αισιοδοξία, και άφθονη δημιουργικότητα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τσακ δεν πήρε τον βαθμό, εννοούσα, η χαζή. Με έχεις κάνει και παραμιλάω, φαίνεται...

      Διαγραφή
  9. Μαράκι μου συγχαρητήρια γιατ ην όμορφη συμμετοχή σου. Μου άρεσε πολύ ο τρίτος όροφός σου
    Πολύ ωραία έμπνευση εδώ που το ξαναδιάβασα, στα μάτια μου πήρε άλλη διάσταση!
    Να έχεις μια υπέροχη χρονιά με υγεία σε όλη σου την οικογένεια και πολύ αγαπη γύρω σας!
    Χρόνια πολλά και καλά Μαρία μου...την αγαπη μου φιλιααα! 🎄🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ φίλοι μου για τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.