Καλό Πάσχα!!

by - Απριλίου 27, 2016

Εαρινή Συμφωνία (Γιάννης Ρίτσος)

Άκου τα σήμαντρα
των εξοχικών εκκλησιών.
Φτάνουν από πολύ μακριά
από πολύ βαθιά.
Απ’ τα χείλη των παιδιών
απ’ την άγνοια των χελιδονιών
απ’ τις άσπρες αυλές της Κυριακής
απ’ τ’ αγιοκλήματα και τους περιστεριώνες
των ταπεινών σπιτιών.

Άκου τα σήμαντρα
των εαρινών εκκλησιών.
Είναι οι εκκλησίες
που δε γνώρισαν τη σταύρωση
και την ανάσταση. 

Γνώρισαν μόνο τις εικόνες
του Δωδεκαετούς
που ‘χε μια μάνα τρυφερή
που τον περίμενε τα βράδια στο κατώφλι
έναν πατέρα ειρηνικό που ευώδιαζε χωράφι
που ‘χε στα μάτια του το μήνυμα
της επερχόμενης Μαγδαληνής.

Χριστέ μου
τι θα ‘τανε η πορεία σου
δίχως τη σμύρνα και το νάρδο
στα σκονισμένα πόδια σου.


Αγαπημένοι μου αναγνώστες σας με αυτό το υπέροχο ποίημα του Γιάννη Ρίτσου σας αφήνω για τις γιορτές. Εύχομαι να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες, να ξεκουραστείτε, να δείτε πρόσωπα αγαπημένα και γενικά να χαλαρώσετε και να ξεφύγετε από την καθημερινότητα. 

Καλό Πάσχα!!!

Φιλικά
Μαρία Νικολάου



You May Also Like

14 comments

  1. Μαρία μου, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ να έχεις!
    Να είσαι καλά με τους ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, είθε το Αναστάσιμο Φως να βγάλει στην επιφάνεια κάθε τι αγλαό, όμορφο και αισιόδοξο στον αθέατο εσωτερικό μας κόσμο φοβισμένο κουρνιάζει.
    Καλή Ανάσταση με ανάσες αγαπημένων προσώπων να σε πλαισιώνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Πάσχα Μαρία μου !
    Καλά να περάσεις με όσους αγαπάς :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό σου Πάσχα Μαρία και Καλή Ανάσταση με κάθε καλό στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη Ανασταση με υγεια και αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Πάσχα φίλοι μου. Θα περάσω και από τα σπιτάκια σας για να σας ευχηθώ στον καθένα ξεχωριστά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Πάσχα, Μαρία, με ηρεμία και πολλές γλυκιές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρουμενο και ευλογημενη Πάσχα Μαρία μου να έχεις και μια ομορφη Ανασταση παντού.!!!
    σε περιμενω.. εδώ..http://smaragdenia-roula.blogspot.gr/ φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σου ευχηθώ κι από δω καλή Ανάσταση Μαρία μου!! Υπέροχος ο Ρίτσος!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.