Καρτ Ποστάλ #7 (Χαϊκού - Ενημερωτικό)

by - Νοεμβρίου 14, 2016


Το δρώμενο ''Χαϊκού'' συνεχίζεται. Αν και αυτό το είδος γραφής, στην αρχή θεωρούσα πως σε περιορίζει στην έκφραση, τελικά κατάλαβα πως σε κάνει να είσαι πιο ουσιαστικός. Και χαίρομαι που σας βλέπω να πειραματίζεστε. 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την συμμετοχή.

Δείτε τις μέχρι τώρα συμμετοχές.


σ.σ. Επειδή έλειπα για μερικές μέρες και γυρνώντας βρήκα πολλές συμμετοχές, αν μου έχει ξεφύγει κάποια ειδοποιήστε με για να την προσθέσω.

Για όσους δεν έχετε γράψει ακόμα, δείτε λεπτομέρειες ΕΔΩ.



You May Also Like

5 comments

  1. Υπέροχο το σκαρφάλωμα του φεγγαριού!
    Όπως και η ιδέα σου να πειραματιστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα φεγγαροσκαρφαλώματα σου Μαράκι είναι θαυμάσια!
    Καλή συνέχεια στο δρώμενο αυτό, που βρήκε μεγάλη απήχηση και αγαπήθηκε από πολλούς φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η ιδέα σου Μαρία μου και διάβασα πολλές όμορφες συμμετοχές... όμως φοβάμαι πως δεν είναι για μένα. Τουλάχιστον όχι αυτόν τον καιρό που είμαι πνιγμένη και έχω χαθεί από τις όμορφες γωνιές σας.
    Ζητώ συγγνώμη και την κατανόησή σας!
    Θα επανορθώσω με την πρώτη ευκαιρία...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς σε ευχαριστούμε που μας κινητοποίησες δημιουργικά για ακόμη μια φορά!
    Φιλιά, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Μαρία μου!
    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές
    και σε εσένα βεβαίως για την πρωτοβουλία!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.