Ιστορίες του φθινοπώρου... (Νέα πρό(σ)κληση δημιουργίας)

by - Σεπτεμβρίου 11, 2018

Το φθινόπωρο ξεκίνησε. Αν και ο ήλιος ακόμα καίει, το βράδυ μια δροσούλα αλλάζει τις νύχτες μας. Συνήθως συνδυάζεται με το τέλος της άδειας, την αρχή της εργασίας, την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το μίκρεμα της μέρας και τα πρωτοβρόχια. Οπότε το φθινόπωρο είναι μια εποχή που λίγοι αγαπούν. 

Παράλληλα όμως είναι εποχή ανασύνταξης, αναθεώρησης, εποχή για νέα ξεκινήματα. Είναι εποχή γεμάτη σκέψεις, ψυχικές διεργασίες, μελαγχολίας, εποχή με τα πιο όμορφα ηλιοβασιλέματα και φυσικά μεγαλύτερης έμπνευσης. 


Οπότε ας γράψουμε ιστορίες για αυτήν την εποχή. Ιστορίες υπό βροχή, ερωτικές, φιλικές, ίσως αδιέξοδες, μπορεί και αισιόδοξες αγκαλιά στα πρώτα κρύα. Ποιήματα που να υμνούν την δημιουργική μελαγχολία της εποχής, φωτογραφικά λευκώματα που να φανερώνουν τα υπέροχά της χρώματα.

Έχετε όλο το φθινόπωρο να γράψετε την ανάρτηση σας και να την δημοσιεύσετε στο μπλογκ σας. Όσες συμμέτοχες θέλετε. Μπορείτε να συμμετέχετε και με κάποια ανάρτηση που έχετε ήδη κάνει. Αφήστε ένα σχόλιο εδώ μόλις την ετοιμάσετε. Αν δεν έχετε μπλογκ, πολύ ευχαρίστως να σας φιλοξενήσω στο Κείμενο ή στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά... 

Στο τέλος του δρώμενου θα γίνει κλήρωση με όλους τους συμμετέχοντες και θα δοθεί ένα συμβολικό δώρο.

Σας εύχομαι καλές εμπνεύσεις.

Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.

Φιλικά
Μαρία Νικολάου


-------------------

Δικές μου συμμετοχές

Οι μέρες του φθινοπώρου...
Να πέφτεις όμορφα... 
Προσπαθώντας...
Καρτ Ποστάλ #17


Ιστορίες ως τώρα

Φθινοπωρινό Μεγαλείο - Βασιλική Δραγούνη
Θολά τοπία - Χρήστος Θ. Παπαγεωργίου
Τα φύλλα του φθινοπώρου: ο μύθος - Woman in Blogs
Γράμμα τζόγια μου... - ANNA FLO
Φθινοπωρινές Ιστορίες - Giannis Pit
Φύλλο και κορμός - Κική Κωνσταντίνου
Φθινοπωρινή Δευτέρα - Marina Tsardakli
Η ομορφιά του φθινοπώρου - ALCESTE
Γκρίζο, σαν και τα μάτια σου - Ελένη B 
Ένα γκρίζο πρωινό… - TO E - PERIODIKO MAS
Το ''Α'' του Σχολείου! - ANNA FLO
Φθινοπωριάτικο όνειρο - Woman in Blogs
Φθινοπωρινές σκέψεις - Σμαραγδάκι- Ρούλα
Όταν τα φύλλα τρίζουν... - mary pertax
Φθινόπωρο σου λένε μετά... - αννετά...κι
Φθινόπωρο, λέει, να ήτανε... - Memaria
Autumn - Mia
Σαν καταιγίδα - Mariana Christodoulou
Φθινοπωρινή βροχή! - ANNA FLO
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ και πέντε αισθήσεις - Ρένα Χριστοδούλου 
Έλα - Mariana Christodoulou


You May Also Like

33 comments

  1. Θα συμμετέχω σίγουρα, αφού έχουμε και χρόνο. Πολύ ωραία ιδέα Μαρία, μπράβο. Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμμμμ να μια ακόμα όμορφη ιδέα-πρόταση. Και μου αρέσει Μαρία που αφήνεις πολλά περιθώρια στη μορφή που θα έχει. Αυτό είναι πολύ καλό. Για να το τσεκάρουμε σοβαρά λοιπόν.
    Να σου ευχηθώ όμορφη συνέχεια σ' αυτήν την προσμονή του Φθινοπώρου.
    Καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία εποχή το φθινόπωρο Μαρία μου.
    Κι εγώ έχω λόγους να αγαπώ τον Σεπτέμβριο.
    Ελπίζω να βρω χρόνο να σας τους πω με μια ανάρτηση.
    Όπως καταλαβαίνεις δηλώνω συμμετοχή.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου μπορω να συμμετεχω με την αναρτηση που ηδη εχω κανει και τρεχει; επειδή μιλα για το τελος του καλοκαιριού.....δεν ξερω αν ειναι σωστό ομως..!!
    Ο Σεπτεμβρης είναι ό μηνας που μου αρέσει παρα πολύ..!!!
    Να περνας όμορφα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκη μου μπορείς να συμμετέχεις και με παλιά ανάρτηση. Το έχω γράψει και στην ανάρτηση!

      Διαγραφή
    2. Αφου εχουμε καιρο για όλο το φθινοπωρο ισως κανω κατι και εγώ Μαρία μου ..αργοτερα..!!!

      Διαγραφή
  5. Αφού υπάρχει χρόνος, κάτι θα κάνω κι Εγώ. Αν και έχω γράψει παλιότερα για το Φθινόπωρο... Για να δούμε!
    Καλό μας Φθινόπωρο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς αν θες να μην γράψεις αλλά να φωτογραφίσεις. Ή και τα δύο!
      Καλημέρα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  6. Μαράκι αν και είμαι χαμένη φυσικά και θα συμμετέχω.
    Σκουντάτε με κι εσείς... Στα δρώμενα θα είμαι παρούσα!
    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω το φθινόπωρο, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάρω μέρος! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α ωραία Μαιρούλα μου αφού έχουμε ΟΛΟ το φθινόπωρο μπροστά μας μέσα κι εγώ
    Και δεν το είχα δει τώρα το είδα σκέψου ...
    Φιλιά στην πριγκίπισσά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρά την απουσία μου, τον τελευταίο καιρό από το blogging δηλώνω με πολύ χαρά, παρούσα, Μαρία μου!
    Καλό φθινόπωρο, καλές εμπνεύσεις και πολλά χαμόγελα, εύχομαι από καρδιάς σε όλους τους φίλους και τις φίλες.
    Πολλά φιλιά φίλη, υπέροχη ιδέα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου, υπέροχη ιδέα για δρώμενο. Θα κοιτάξω να συμμετέχω. Ερώτημα: Όταν λες "όλο το φθινόπωρο" εννοείς ότι οι συμμετοχές μας γίνονται δεκτές μέχρι τα τέλη του Νοέμβρη? Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου, έχω και δεύτερο ερώτημα: Επειδή είδα την απάντησή σου στη Μαρία Παρασκευοπούλου: Μπορώ είτε να γράψω μια ιστοριούλα, ένα ποίημα κλπ για το φθινόπωρο, είτε αν θέλω απλά να δημοσιεύσω φθινοπωρινές φωτογραφίες? Γιατί το δεύτερο (δηλαδή οι φωτογραφίες) μου αρέσει ακόμη περισσότερο σαν ιδέα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου έχεις όλο το φθινόπωρο. Δηλαδή έως τέλη Νοεμβρίου. Μπορείς και φωτογραφίες. Όπως σου αρέσει.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, Μαρία μου. Περίμενε και τη δική μου συμμετοχή. Καλό Σαββατοκύριακο, φίλη μου.

      Διαγραφή
  12. Μαίρη μου καλημέρα
    Εδώ η συμμετοχή μου https://atenizodas.blogspot.com/2018/09/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Μαρία μου,
    εδώ είναι η συμμετοχή μου σε ένα ακόμα όμορφο δρώμενο που μας προσφέρεις:

    https://idipoton.blogspot.com/2018/10/blog-post_6.html

    Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξέρεις τι γίνεται;
    Αν μείνεις, θα είσαι νεκρό...

    http://ekfrastite.blogspot.com/2018/10/blog-post_12.html


    ετοιμη κι εγω!
    ευχαριστουμε πολυ για την δυνατοτητα

    φιλια Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Μαρία μου. Εδώ κι η συμμετοχή μου: https://marinaslovelylife.wordpress.com/2018/10/15/%cf%86%ce%b8%ce%b9%ce%bd%ce%bf%cf%80%cf%89%cf%81%ce%b9%ce%bd%ce%ae-%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%ad%cf%81%ce%b1/#more-3522

    Συνέχισε να μας ξεσηκώνεις δημιουργικά και πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε βρήκα από το blog της Μαρίνας! Έχω κάνει και εγώ φθινοπωρινή ανάρτηση, στη στέλνω εδώ και την ανανεώνω με το challenge σου :)
    http://littlehopeflags.com/i-omorfia-tou-fthinoporou/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι! έχεις γράμμα από το καρυδότσουφλο!!
    Η δική μου ιστορία είναι έτοιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έτοιμη και η δική μου Μαρία μου!!
    Σ΄ευχαριστώ που με ξεσκούριασες!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαίρη μου καλησπέρα
    Εδώ https://atenizodas.blogspot.com/2018/10/blog-post_17.html είναι άλλη μια συμμετοχή μου στις Φθινοπωρινές Ιστορίες
    Σ'ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρία μου εδώ η συμμετοχή μου https://smaragdenia-roula.blogspot.com/2018/10/blog-post_22.html για τις Φθινοπωρινες σκεψεις μου!! καλο υπολοιπο Φθινόπωρο φιλη μου!!!
    Ευχαριστω πολύ φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γιατί όχι; έχει και μουρμούρες η εποχή !
    Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ

    https://on-the-up-and-up.blogspot.com/2018/10/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία μου καλησπέρα! Μόλις έκανα ανάρτηση την συμμετοχή μου! Σ' ευχαριστώ φιλιά πολλά!
    https://ghinimatia.blogspot.com/2018/10/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έτοιμη και η δική μου συμμετοχή, Μαρία μου. Ανάρτηση 2/11 ώρα 9 το πρωί. Σε φιλώ, καλή σου νύχτα και ευχαριστούμε για το όμορφο δρώμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία μου, καλημέρα και καλό μήνα! Σου αφήνω τη συμμετοχή μου (http://onirokosmos-art.blogspot.com/2018/11/likeastorm.html) και χαίρομαι πολύ που μου δίνεται η ευκαιρία και πάλι να συμμετάσχω σε ένα δικό σου δρώμενο!
    Να είσαι καλά και να περάσεις ένα υπέροχο 3ήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μια συμμετοχή ακόμα: https://onirokosmos-art.blogspot.com/2018/11/ela.html
    Την καλησπέρα μου, μαζί με την αγάπη μου σου αφήνω! Καλησπέρα, Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.