25 λέξεις # 13 - Παρουσίαση

by - Δεκεμβρίου 26, 2020

Σας έδωσα 25 λέξεις να ξεδιπλώσετε αυτό που αισθάνεστε.
Μια εικόνα σας προέτρεψε.


Με λίγα λόγια, με λίγες αράδες το μυαλό σας ταξίδεψε...
Έχουμε λοιπόν 13 συμμετοχές.
Σας θερμοευχαριστώ για την συμμετοχή.
Ιδού οι 25 λέξεις σας 
σε τυχαία σειρά.

*****************************

1

Βλέποντας το φως
τη γλυκιά χαραυγή σου
αναθυμούμαι.

Τα δυο κορμιά μας
αγκαλιασμένα δέντρα
να αγναντεύουν.

Δίχως χρώματα
ξεγυμνωμένα θέλω
στο ξημέρωμα.

Ήρθε το πρωί
όμως εσύ νύχτωσες
φρούδες ελπίδες.

***************

2
Μετακίνηση έξι. 
Ποιος θα μου το ΄λεγε πως η ελευθερία έχει τον αριθμό έξι. 
Στέλνω μήνυμα και τραβάω για εξερεύνηση. 
Σήμερα θα πάω από άλλο μονοπάτι.

***************

3
Ακολουθώ τον ήλιο στη δύση του,
θέλω γρήγορα να χαθεί.
Λαχταρώ την καινούρια μέρα,
 που ίσως φέρει την χαμένη ευτυχία πίσω
και τότε αδιάφορο μου γίνει, επιτέλους,
το θέαμα αυτό. 

***************

4
 "Νιώθω να πέφτω,
το κορμί μου, κουρασμένο, στης γης την αγκαλιά"
"Κράτα το χέρι μου!
Δες την Ανατολή. O ήλιος, της νύχτας το σκοτάδι αποδιώχνει"

***************

5
-Σ αφήνω.
-Που πας;
-Δεν το βλέπεις; έχω γείρει.
Δεν με κρατάν οι ρίζες μου πια.
-Μην μ αφήνεις, δεν βλέπεις την καταχνιά;
-Έχεις  το φεγγάρι!

***************

6
Τη βάπτισαν Βιομηχανική Επανάσταση. Αρμονικό ζευγάρι άνθρωπος και μηχανή.
Με προγράμματα Ανάπτυξης, μηχανισμούς στήριξης και περιορισμό της ανεργίας.
Ραγδαίες οι μεταβολές και ανακατατάξεις..
           Εκκρεμεί, η εφαρμογή της μελέτης Περιβαλλοντικών επιπτώσεων..

***************

7
Απαθανατίζεις τον ήλιο,
 μα δεν μπορείς να σταματήσεις την πορεία του.
 Μη νιώθεις θλίψη!  Χρωμάτισε ανεξίτηλα, τις Ανατολές και τις Δύσεις σου,
 όπως εσύ προτιμάς!

***************

8
Σαν χορευτές ενός μιούζικαλ
Σαν συνωμότες
Δυο κορμιά στο μισοσκόταδο 
Φευγαλέα αγκαλιάζονται
Και δυο φιλιά κλέβουν

Βαφτίστηκαν "θάνατος"
Φιλιά και αγκαλιές
Και σταματήσαμε να ζούμε
Για να μην πεθάνουμε.

***************

9
Με γυμνά μάτια, βλέπω έναν Ήλιο. 
Με ανοιχτά μάτια, αντικρίζω την Ανατολή. 
Με κλειστά μάτια - οραματίζομαι βουνά - που συνθλιβούν τον Ήλιο, 
μα με τα μάτια της ψυχής,  κοιτάζω «Το Έμβρυο!»

***************

10
Απομείναμε σαν δυο ξερόκλαδα μονάχοι!  
Αδύναμοι,
μπροστά στην παντοδυναμια της φύσης
Φθαρτοί,
μπροστά στον άφθαρτο ήλιο
Παροδικοί,
μπροστά στο αέναο Σύμπαν
Αρκετά κομπάσαμε...
Λύγισα!

***************

11
Γεννήθηκες πολλές φορές 
στην σκέψη μου. 
Καθοδήγηση λυτρωτική στην ομίχλη. 
Φεγγάρι σύμμαχος στα σκοτάδια μου. 
Ρίζα του δέντρου, κράτησέ με όρθια. 

Κι όταν γίνεις ψυχή...

***************

12
Μέσα από ένα διαφορετικό πλαίσιο
ακίνητος μας βλέπει ο χειμώνας
πέρα απ' το φως της σκέψης και της μνήμης
κρατώντας τον απόμακρο ήλιο
χλωμό μέσα στο δαχτυλίδι της φλόγας του.

***************

13
Άπλωσε το χέρι να με κρατήσεις προτού χαθώ στο χάος του κόσμου. 
Κλαδί να κάνεις την αγάπη, να σκαρφαλώσω να σωθώ. 
Η έλλειψη ανθρωπιάς, σκοτώνει!  


****************************


Όροι και τρόπος ψηφοφορίας
Παρακαλώ διαβάστε και ακολουθήστε τους προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
  • Μπορείτε να βαθμολογείτε σχολιάζοντας σε αυτή την ανάρτηση μέχρι την Πέμπτη 31/12 στις 8 το απόγευμα.
  • Ψηφίζετε υποχρεωτικά τέσσερα (4) ολιγόλεκτα. Τέσσερις (4) βαθμούς για αυτό που σας άρεσε περισσότερο, τρεις (3), δυο (2) και έναν (1) βαθμό για τις επόμενες επιλογές.
  • Θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από τους 13 συμμετέχοντες του συγκεκριμένου δρώμενου και από τους φίλους του ιστολογίου. Μετά από τόσα χρόνια γνωριζόμαστε και μπορώ να ορίσω ποιοι είναι οι φίλοι.
  • Δεν θα λαμβάνονται υπόψη τα σχόλια που προέρχονται από πρωτοεμφανιζόμενους, άγνωστους, ανώνυμους προς εμένα και όσους που το προφίλ τους δε φαίνεται ενεργό. Φυσικά μπορούν να εκφράζουν την προτίμησή τους, αλλά οι ψήφοι τους δεν θα καταμετρούνται. Είναι ανούσιο να φέρνουμε συγγενείς και φίλους να μας ψηφίσουν. Διαγωνιζόμαστε για την συμμετοχή και την δημιουργία και όχι για την πρωτιά.
  • Αυτοί οι φίλοι που συμμετέχουν στο δρώμενο και δεν έχουν λογαριασμό στο google, επειδή δεν θα τους επιτρέπει ο blogger να ψηφίσουν ως ανώνυμοι χρήστες, μπορούν να στέλνουν σε μένα με email την βαθμολογία τους και εγώ με την σειρά μου θα την αναρτώ για λογαριασμό τους.
  • Εννοείται ότι αυτοί που έχουν στείλει ολιγόλεκτο δεν ψηφίζουν την δική τους συμμετοχή.
  • Την Παρασκευή 1/1 αθροίζοντας τους βαθμούς, θα σας ανακηρύσσω τον νικητή.
  • Σε περίπτωση ισοψηφίας την πρώτη θέση θα την λαμβάνει το ολιγόλεκτο με τις περισσότερες προτιμήσεις.
  • Ο νικητής θα παραλάβει δώρο το οποίο θα επιλεγεί ανά περίσταση.
Ξεκινάτε λοιπόν να ψηφίζετε τις αγαπημένες σας συμμετοχές.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Καλή επιτυχία σε όλους.
Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά


You May Also Like

13 comments

  1. Τι ωραίες όλες οι συμμετοχές Μαρία μου η εικόνα σου εδωσε την αφορμή για να ξεδιπλωθούν διάφορα συναισθηματα που έπρεπε να συμπυκνωθούν σε 25 λέξεις...!!μπράβο σε όλους !!
    Οι ψήφοι μου πάνε σε εκείνα που μου έκαναν ενα κλικ παραπάνω..
    4 φήφοι στο 10
    3 ψηφοι στο 4
    2 ψήφοι στο 11
    1 ψήφο στο 13
    Να περάσεις όμορφες και αγαπησιάρικες γιορτινές μέρες Μαρία μου χρόνια πολλά!!🧡✨🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια καλά και γαλήνια Μαρία μου!
    Πολύ όμορφες σκέψεις, μου άρεσαν και τα 4 που επέλεξα πάρα πολύ.
    Η μπίλια δεν καθόταν πάντα στην ίδια σειρά, έσβηνα και άλλαζα...
    Καταστάλαξα στην εξής σειρά:
    4 βαθμοί στο 9
    3 βαθμοί στο 10
    2 βαθμοί στο 6
    1 βαθμός στο 12

    Καλή χρονιά να έχουμε!
    Πολλά φιλιά!
    🎄🎀🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους.
    Με υγεία και κάθε καλό!
    συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και δε εσένα Μαρία μου, για το τόσο όμορφο δρώμενο! Μας είχε λείψει.
    Η βαθμολογία μου έχει να κάνει με πιο με άγγιξε περισσότερο σε σχέση πάντα κοιτώντας την υπέροχη λήψη σου.

    4 βαθμοί στο υπέροχο για εμένα νούμερο 8.
    3 βαθμοί στο εξίσου υπέροχο νούμερο 10
    2 βαθμοί στο ολιγόλεπτο που ένιωσα μέσα μου πολύ έντονα, νούμερο 4
    1 βαθμό στο αξιόλογο νούμερο 11

    Καλή επιτυχία σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα χρόνια πολλά να χαίρεστε τους αγαπημένους σας, με υγεία και αγάπη!
    Πολύ όμορφες συμμετοχές, σας δίνω παρακάτω τις ψήφους μου.

    4 βαθμοί στο 10 υπέροχο και με τόσο βάθος
    3 βαθμοί στο 9 επίσης υπέροχο
    2 βαθμοί στο 3 και
    1 βαθμός στο 8

    Καλή συνέχεια και καλή χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικές συμμετοχές. Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες. Να είσαι καλά, Μαρία μου, και να μας οργανώνεις.
    Οι δικές μου ψήφιοι:
    4 βαθμοί στο 7
    3 βαθμοί στο 5
    2 βαθμοί στο 12
    1 βαθμός στο 2

    Πολλά πολλά φιλιά και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά σε όλους.
    Θαυμάσια όλα. Πόσο μου έλειψαν οι 25 λέξεις!!
    Μαίρη μου σ'ευχαριστούμε που βρήκες το χρόνο για να μας φέρεις ξανά το αγαπημένο μας δρώμενο
    Οι ψήφοι μου
    4 βαθμούς στο 9,
    3 βαθμούς στο 8,
    2 βαθμούς στο 7 και
    1 βαθμό στο 11
    Καλή επιτυχία
    Καλή χρονιά να έχουμε
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πάρα πολύ δύσκολο παιδιά να βαθμολογήσεις ολιγόλεκτα. Ο λόγος είναι απλός. Είναι μικρά και η δύναμη της επιρροής τους επάνω μας αλλάζει συνεχώς. Τα συναισθήματα που προκαλούνται είναι δυνατά.
    Δύσκολα λοιπόν, οι ψήφοι μου:
    4 βαθμούς στο 8
    3 βαθμούς στο 13
    2 βαθμούς στο 10
    1 βαθμό στο 7
    Μπράβο σε όλους ειλικρινά.
    Μαρία μου το χάρηκα πάρα πολύ και σε ευχαριστούμε.
    Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την Καλημέρα μου και να συγχαρώ καθέναν ξεχωριστά, για τις υπέροχες συμμετοχές τους. Δύσκολο να διαλέξω, τις διάβασα πολλές μέχρι να καταλήξω, μακάρι να είχα περισσότερες επιλογές.
    4 βαθμοί στο 9
    3 βαθμοί στο 10
    2 βαθμοί στο 8 και
    1 βαθμός στο 4

    Βαθμοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα..
    Από τα πιο ωραία δρώμενα τα ολιγόλεκτα.. Με αφορμή την τόσο πειστική καταθλιπτική φωτογραφία με καταγεγραμμένη την ερήμωση και τον φόβο να επικρέμαται γράφτηκαν όμορφα και τόσο διαφορετικά κείμενα..
    Κάποιοι το τερμάτισαν μέχρι τον θάνατο (βαθμοί 4 στο 8)..
    Οι σούπερ αισιόδοξοι το μέτρησαν σαν απαρχή κάτι νέου (βαθμοί 3 στο 9)..
    Δεν το φοβήθηκαν και κατέγραψαν ότι απόμεινε (βαθμοί 2 στο 10)..
    Και λες μετά ότι δεν είναι τυχαίος ο επίλογος.. , η έλλειψη της στοιχειώδους ανθρωπιάς αποδεδειγμένα σκοτώνει..! (βαθμοί 1 στο 13)..

    Εύχομαι Καλή Πρωτοχρονιά..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!!

    4 βαθμούς στο 12
    3 βαθμούς στο 13
    2 βαθμούς στο 8
    και 1 βαθμό στο 10.

    Περιμένω με αγωνία τα αποκαλυπτήρια!! 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
    Υπέροχες όλες οι συμμετοχές. Μπράβο!

    4 βαθμούς στο 13
    3 βαθμούς στο 10
    2 βαθμούς στο 12
    και 1 βαθμό στο 5

    Άραγε ποιοι κρύβονται πίσω από αυτά τα ολιγόλεκτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη δουλειά απ' όλους. Μαρία μου, ευχαριστούμε για το έναυσμα και την όμορφη εικόνα που μας ενέπνευσε.
    Δίνω:
    4 βαθμούς στο 6
    3 βαθμούς στο 2
    2 βαθμούς στο 11
    1 βαθμό στο 8.
    Ανυπομονώ να γίνουν τα αποκαλυπτήρια!
    Καλή Χρονιά σ' όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες συμμετοχές, συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες και σε εσένα Μαρία για το δρώμενο και την εκφραστική εικόνα, λοιπόν:
    4 βαθμοί στο 5
    3 βαθμοί στο 4
    2 βαθμοί στο 7
    1 βαθμός στο 13
    Καλή Χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.