Χαϊκού Χριστουγέννων (Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #6)

by - Δεκεμβρίου 24, 2020


Περιμένοντας
μια ματιάς κατάφαση,
ο χρόνος σβήνει.

Δημιουργώντας
εσωτερικά δώρα,
για την αγάπη.

Εγκλεισμού φθορά,
ελλείψει παραλήπτη,
αναβάλλονται.

Η ακύρωση
των υποσχέσεών μας,
φέρνει την λήθη.

Ίσως του χρόνου, 
η ζωή θα βγει μπροστά,
χωρίς αρνήσεις.

Ας ευχηθούμε...
παραμονή γέννησης,
μια μόνο ευχή.

Ας ελπίσουμε...
ότι έχει αξία,
να λάμψει σαν φως.

Αναγέννηση.
Χριστούγεννα αλλαγής.
Ανασύσταση.

*********************

Είναι η συμμετοχή μου στην Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #6 που διοργανώνει η Mary Pertax.
Η φωτογραφία έμπνευσης και η λέξη ''Χριστούγεννα'' ήταν μια επιλογή της Χριστίνας.
Σας ευχαριστώ και τις δυο για αυτή την πρόσκληση δημιουργίας και κυρίως την διοργανώτρια. 

Με την σειρά μου δίνω την σκυτάλη στην Mary Pertax με την παρακάτω φωτογραφία και με την λέξη ''αιχμηρός''
Καλές εμπνεύσεις!


Καλά Χριστούγεννα σε όλους!



 

You May Also Like

13 comments

  1. Πολύ ωραίο το χαϊκού σου Μαίρη μου. Ας ελπίσουμε η ζωή να βγει μπροστά. Πολύ μου άρεσε, κάθε στίχος και ένα μήνυμα...Κι αυτό το χαϊκού που το ''παίζεις'' στα δάχτυλα πόσο δύσκολο μου φαίνεται!
    Η εικόνα που δίνεις στην Μαίρη και η λέξη είναι πρόκληση σίγουρα. Και θα διαβάσουμε διαμάντι πιστεύω.
    Καλές γιορτές Μαίρη μου
    Φιλιά στην Ελενίτσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου εμπνευσμένο το χαικού σου, ταιριαστό με τις ημέρες που διανύουμε, και πανέμορφο! Σ' ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη αυτή συμμετοχή σου και για την εικόνα και τη λέξη που μου διάλεξες! Έχουν ενδιαφέρον! Πολλές ευχές, καλά Χριστούγεννα, ψυχική ανάταση, υγεία και αγάπη! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου Καλά Χριστούγεννα! Χαίρομαι πολύ που ήσουν η σκυτάλη μου κι έφτιαξες κάτι τόσο όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λέξη τη λέξη, κέντησες στην ψυχή μας, την αισιοδοξία, ότι ο επόμενος χρόνος θα είναι καλύτερος. Όμορφη γραφή!
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας ελπίσουμε ότι έχει αξία,να λάμψει σαν φως.
    Αυτό κρατάω Μαρία μου από την υπέροχη συμμετοχή σου.
    Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου,
    το όμορφο χαϊκού σου έρχεται να σφραγίσει τη σημερινή μεγάλη μέρα των Χριστουγέννων. Οι ευχές σου, οι στίχοι σου περνάνε εκείνα τα μηνύματα που αγγίζουν το αύριο, το όνειρο. Καλλιεργούν την ελπίδα και την προσδοκία. Κρατώ τα θετικά σου μηνύματα καθώς αυτά είναι εκείνα που χρειαζόμαστε για το αύριο.
    Σε ευχαριστούμε για μια εξαίρετη και ιδιαίτερη συμμετοχή.

    "Ίσως του χρόνου,
    η ζωή θα βγει μπροστά,
    χωρίς αρνήσεις."

    Κοίτα τώρα εδώ, μέσα σ' αυτές τις λέξεις πόση ομορφιά και τι μήνυμα περνάει. Υπέροχο.

    Κλείνεις τον μεγάλο αυτό κύκλο του 6ου κύκλου της σκυτάλης με την όμορφη εικόνα σου στη Μαίρη.
    Καλά Χριστούγεννα Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου πόσο πολύ όμορφα ταίριαξες το χαικού με την εικόνα..!! με λίγες λέξεις κατόρθωσες να βάλεις μηνύματα που όλοι μας ελπίζουμε να γίνουν πραγματικότητα ...
    Να παμε μπροστα, αυτό θέλουμε Μαρία μου ..ίσως του χρόνου.. και η λάμψη της αξίας να μας γεμίσει με το φως της !!
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου οπως κκαι η εικόνα και η λέξη που παραδίνεις στην Μαίρη μας..
    Να περάσεις όμορφες και αγαπισιάρικες γιορτινες μερες..φιλιαα!!🧡🎁✨🎄


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόση θετική ενέργεια και αισιοδοξία ξεπηδούν από κάθε στίχο σου Μαρία μου. Μας ζέστανες την καρδιά και μας γέμισες ελπίδα γιά Αναγέννηση, Ανασύσταση, Φως και Αγάπη....Η φωτό και η λέξη που επέλεξες γιά την Μαίρη, σίγουρα θα μας χαρίσουν μία ακόμη ξεχωριστή ιστορία που ανυπομονούμε να απολαύσουμε. Καλές γιορτές, αγάπη, αισιοδοξία και φως στο μονοπάτι της ζωής μας. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα,χρόνια πολλά.!!
    Στίχοι λιτοί..καταλλυτικοί.!!
    Κάθε σειρα κι οραμα.
    Πολύ καλό το ποίημά σου Μαρία.
    Γεμάτο με μεστότητα.Γεμάτο με αισιοδοξία.
    Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι ότι καλύτερο έχεις ζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλες οι ευχές σου, τα πανέμορφα αυτά στολίδια σου, ας βρουν το στόχο τους κι ας έρθει -επιτέλους- αυτή η "Ανασύσταση"!
    Μ' αρέσει πολύ η λέξη που διάλεξες για την Μαίρη και η ασπρόμαυρη φωτογραφία σου, έτσι όπως ήταν και τα φετινά μας Χριστούγεννα.
    Φιλιά πολλά Μαρία μου και τα συγχαρητήρια μου για το σπουδαίο χαϊκού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας ευχηθούμε
    υγεία και αγάπη,
    άγιες μέρες.

    Μαρία μου σκορπάς τόσα μηνύματα με τη συμμετοχή σου. Μπράβο!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.