Ιστορίες των Χριστουγέννων... οι γιορτές τελείωσαν...

by - Ιανουαρίου 16, 2022

Τελείωσαν και αυτές οι γιορτές. Γιορτές που προσπαθήσαμε να τις χαρούμε, που θελήσαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω, που η απογοήτευσή πήγαινε μαζί με την ελπίδα. Όπως και να έχει ελπίζω να περάσατε καλά. Και του χρόνου καλύτερα!



Στις δικές μας Ιστορίες των Χριστουγέννων οι συμμετοχές ήταν οι εξής:

1. Χριστουγεννιάτικος στολισμός μέσα...και πιο μέσα! - ANNA FLO
2. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΧΜΕΤ!! - Σμαραγδάκι- Ρούλα
3. Ο Κωλοβελόνης στο σπίτι μου! - ANNA FLO
4. Mαζευτείτε... - Μαρία Κανελλάκη
5. Η νεράιδα των ευχών - Βασιλική Δραγούνη
6. Στο εργαστήρι των ξωτικών του Αι Βασίλη - Ελένη Φλογερά
7. Βράδια Χριστουγέννων - airis
8. Τσούκου-τσούκου,τσούκου -τσούκου ολοκληρώσαμε - Χαρά Θεοδωρίτση
9. Χριστουγεννιάτικες αναγνώσεις - Giannis Pit
10. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ - Ρένα Χριστοδούλου
11. Ιστορίες χριστουγέννων - Κατια Μαρκουϊζου

Θα δώσω λοιπόν ένα δώρο σε έναν από αυτούς που συμμετείχαν.


Μετά από κλήρωση λοιπόν η νικήτρια είναι η Κατια Μαρκουϊζου! Την παρακαλώ να μου στείλει την διεύθυνσή της να της στείλω ένα αναμνηστικό δώρο!

Ευχαριστώ όλους σας που συμμετείχατε και στηρίξατε αυτό το δρώμενο αλλά και αυτούς που διαβάσατε τις συμμετοχές. 
Εύχομαι σε όλους μια δημιουργική χρονιά. 

Φιλικά 
Μαρία Νικολάου


You May Also Like

4 comments

  1. Πάντα καλότυχη η Κάτια!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου να είμαστε καλά και εσύ καλύτερα για να μας οργανώνεις. Καλότυχη η Κάτια.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου να είμαστε καλά Μαρία μου! Την χρειαζόμαστε αυτήν την ευχή στον υπερθετικό βαθμό. Χάρηκα πολύ που ήμουν εδώ ανάμεσά σας να μοιραστώ όμορφες Χριστουγεννιάτικες ιστορίες αλλά και βιώματα. Είναι πάντα πολύ όμορφο αυτό. Και θα χαρώ να το ζήσω ξανά σε ωραίες τέτοιες στιγμές καλή μου φίλη.
    Πάντα καλότυχη η Κάτια μας, να χαίρεται το όμορφο δώρο της.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα επιτυχίες στην Κάτια ευχομαι τη Νέα χρονιά κι οχι μόνο!
    Σ ευχαριστουμε Μαρία για την εμπειρία που μοιραστήκαμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.