25 ΛΕΞΕΙΣ # 15 - ΕΝΑΡΞΗ

by - Ιανουαρίου 05, 2024

 Ας ξεκινήσουμε την νέα χρονιά δημιουργικά, να εμπνευστούμε και να γράψουμε πάνω σε μια εικόνα.

25 λέξεις... 
Τόσες σας δίνω και σας αφήνω να ξεδιπλώσετε αυτό που αισθάνεστε. 
Μια εικόνα θα σας προτρέψει. 
Με λίγα λόγια, με λίγες αράδες. 
Για να δούμε λοιπόν που το μυαλό σας θα ταξιδέψει.
Ξεκινάνε οι 25 λέξεις...


Όροι και τρόπος συμμετοχής.
  • Γράφετε κείμενα, εμπνεόμενοι από την παρακάτω εικόνα.
  • Μπορεί να είναι σε μορφή πεζού, ποιήματος ή όπως αλλιώς το θέλετε εσείς. 
  • Μέχρι 25 λέξεις μαζί με τα άρθρα. Aν ο δημιουργικός σας οίστρος σας οδηγήσει σε πάνω από 25 λέξεις, φροντίστε να μην υπερβείτε τις 30. Όχι επειδή απαγορεύεται, αλλά για να δημιουργούμε επί ίσοις όροις. 
  • Χωρίς τίτλο. 
  • Το κείμενό σας δεν θα πρέπει να έχει δημοσιευθεί, ώστε η ψηφοφορία να γίνει χωρίς να ξέρουμε ποιος κρύβετε πίσω από το καθένα.
  • Τα στέλνετε με email (όχι επισύναψη) στην διεύθυνση asmhnio@gmail.com μέχρι την Παρασκευή 26/1/24 στις 8:00 το βράδυ. 
  • Μπορείτε να συμμετέχετε όλοι, είτε είστε bloggers είτε όχι. 
  • Ένα (1) κείμενο ο καθένας, για να μπορέσουμε να είμαστε πιο δίκαιοι στην ψηφοφορία και να μην χάνονται κάποια διαμάντια μέσα στις πολλές συμμετοχές.
  • Το Σάββατο 27/1/24 θα αναρτήσω τα κείμενά σας και θα τεθούν σε ψηφοφορία από εσάς για μια εβδομάδα. Στην ίδια ανάρτηση θα δείτε τους όρους και τον τρόπο ψηφοφορίας. Μετά το πέρας της ψηφοφορίας θα ανακηρύσσω τον νικητή, ο οποίος θα λάβει ένα συμβολικό δώρο.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μη διστάσετε να ρωτήσετε.
Κόντρα στους νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όσο και όπως μπορεί ο καθένας μας.
Σας εύχομαι ολόψυχα καλές εμπνεύσεις.

Καλή χρονιά!
Μαρία Νικολάου

You May Also Like

10 comments

  1. Ω, καλησπέρα, Μαρία μου!
    Θα έλεγα ότι αγαπώ πολύ τις 24 λέξεις και τις εκτιμώ πολύ καθώς έχουν και ομορφιά αλλά και δυσκολία έκφρασης και δημιουργίας.
    Θέλω να συμμετάσχω και θα προσπαθήσω να το κάνω, με την καρδιά μου.
    Πολύ ωραία η ιδέα σου, καλή μου φίλη.
    Αναρτώ σύνδεσμο στο μπλογκ μου, "Ηδύποτον"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, αν μου βγει, θα συμμετάσχω! Οι 25 λέξεις όσο το έχω παρακολουθήσει μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι 25 λέξεις αποτελούν από μόνες τους συγγραφική πρόκληση.... οπότε θα συμμετάσχω, εκτός απροόπτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Μαράκι. Καλή χρονιά εύχομαι και από εδώ. 25 λέξεις...αγαπημένο δρώμενο και μου χει λείψει. Θα είμαι μέσα κι εγώ εκτός εαν....Πάντως υπολόγιζέ με
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Μαρία μου.
    Πολύ ωραίο δρώμενο.
    Δεν υπόσχομαι, αλλά θα προσπαθήσω, αφού δεν είναι μόνο ποιήματα που δεν τα κατέχω.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα! Η φωτογραφία σου, το αγαπημένο μας δρώμενο, το σμίξιμο της παρέας...
    Να είσαι καλά βρε Μαράκι και πάντα τέτοια!
    Θα φροντίσω να είμαι κι εγώ παρούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωωω τι ωραία Μαράκι μου, μόλις το πήρα είδηση .😉
    Πολύ χαίρομαι που ξανα άρχισε το δρώμενο, γιατί η συμμετοχή είναι που μετράει.
    Η εικόνα είναι υπέροχη ελπίζω να καταφέρω να γράψω κάτι!
    Καλή αρχή και καλή χρονιά κορίτσι μου με υγεία ..φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόλις το πήρα είδηση. Με χαρά θα συμμετέχω! Η εικόνα είναι εκπληκτική! Σε ευχαριστούμε Μαρία για το δημιουργικό έναυσμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μαρία μου θα σου στείλω και εγώ την συμμετοχή μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα τι ομορφη φωτογραφία !!!!!!!! ερχομαι και εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.