25 ΛΕΞΕΙΣ # 15... ΒΡΑΒΕΥΣΗ

by - Φεβρουαρίου 03, 2024

Έφτασε η ώρα που θα βραβεύσουμε τις 25 λέξεις που έκαναν το μυαλό σας να ταξιδέψει και απέδωσαν τα συναισθήματα της φωτογραφίας που σας έδωσα με τον καλύτερο τρόπο.


Tο ολιγόλεκτο που κερδίζει την πρώτη θέση είναι το εξής:

10. ANNA Flo - 16 βαθμούς

Κοίταξα ψηλά τον ήλιο
να ζωγραφίζει τον ουρανό.
Δεκάδες χρώματα αγκάλιαζαν το στερέωμα.
Αγαλλίασα!
Κοίταξα γύρω μου την πόλη
Δεκάδες ψυχές στοιβαγμένες στο σκοτάδι
Μελαγχόλησα!   


Συγχαρητήρια λοιπόν στην Άννα, η οποία θα παραλάβει σε λίγες μέρες το δώρο μου. 
Επίσης ένα μεγάλο μπράβο σε όλους σας για την έμπνευση και την δημιουργία.

Για να δούμε ποιος κρύβετε πίσω από κάθε ολιγόλεκτο και τι βαθμούς πήρε.


*****************************

1. Κάτια Μαρκουΐζου - 4 βαθμούς

Ζωγράφισε ροδόχροα η φύση.
Αφουγκραζόμουν τις ανάσες της πόλης,
μαγεύτηκα από τις σκιές της,
Ίδιες με λίμνες στο χρώμα του κεχριμπαριού.
Μερικές ανάσες ακόμη πριν το σκοτάδι.  

***************

2. Μαρίνα Τσαρδακλή - 5 βαθμούς

Από τα χρώματα της αυγής, 
του σούρουπου και ύστερα στο μαύρο της νύχτας...
Πόσες επιτυχίες, χαρές, θλίψεις, ανησυχίες.
Αχ βρε μέρα, πόσα χώρεσες και πάλι, 
στην παλέτα των στιγμών σου!

***************

3. Ελένη Φλογερά - 8 βαθμούς

Ντύθηκε με πορφυρά πέπλα η ζωή
και μας πλάνεψε.
Κανείς δεν μας προειδοποίησε
για τις αποχρώσεις του μαύρου 
που θα ακολουθούσαν.

***************

4. Ανθή - 5 βαθμούς

Ανήμπορο, καθηλωμένο σαρκίο!
Δες την ψυχή.
Καθρεφτίζεται αδιάκοπα πάνω και γύρω σου,
σκορπώντας κορδέλες πορτοκαλένιες και κόκκινες.
Διάλεξε.
Θα τις χαρείς; 
Ή θα σε πνίξουν; 

***************

5. Τάσος Γ. Κάβουρας - 5 βαθμούς

Ψάχνω να δραπετεύσω από το κόκκινο
το απαγορευτικό.
Μεταμφιέζομαι σε ονειροπόλο
Να φύγω θέλω σε τρυφερό ταξίδι...
Στις αιχμηρές γωνίες τραυματίζομαι
στα άθλια προγενέστερα κεκτημένα.
Μετρώ τα θραύσματα...
Σμικρύνομαι!

***************

6. Μαρία Κανελλάκη - 4 βαθμούς

«Τι να τον κάνω τον ουρανό δίχως φεγγάρι;» είπε ο ρομαντικός. 
Και περιφρόνησε το στεναγμό του γαλαξία. 
Τις ματωμένες ψυχές τις είπε σύννεφα, ο αγιογδύτης! 

***************

7. Μαρία Παρασκευοπούλου - 2 βαθμούς

Σε μια Ιθάκη που δεν έφτασε κανείς
Μια αγάπη που δεν άνθισε στιγμή
Ένα χάος από την αρχή
Και κάπως έτσι το ξημέρωμα
με βρήκε μοναχή

***************

8. ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΗ ΡΟΥΛΑ - 2 βαθμούς

Μαύρα ερείπια ατενίζουν,
τον ουρανό που βάφτηκε με αίμα.
Άυλες οι ψυχές, ψάχνουν στις χαραμάδες
το γαλάζιο της ελπίδας! 

***************

9. Giannis Pit - 7 βαθμούς

Συνάντηση έχω μονάκριβη στου ήλιου το κόκκινο γέρμα,
στ’ ουρανού να με πάρει τα άναρχα πέρατα,
λυτρωτής σκοτεινών φυλακών, 
που κάποιοι ονομάσαμε
σπίτια.

***************

10. ANNA Flo - 16 βαθμούς

Κοίταξα ψηλά τον ήλιο
να ζωγραφίζει τον ουρανό.
Δεκάδες χρώματα αγκάλιαζαν το στερέωμα.
Αγαλλίασα!
Κοίταξα γύρω μου την πόλη
Δεκάδες ψυχές στοιβαγμένες στο σκοτάδι
Μελαγχόλησα!   

***************

11. Βασίλειος Διακοβασίλης - 2 βαθμούς

Τις φλόγες είδαμε στον ουρανό,
το Βόρειο Σέλας, πλανεμένοι αναφωνήσαμε, είναι εδώ
αγνοώντας εκείνες τις αληθινές,
που καίνε και καταστρέφουν ακόμη
ότι απέμεινε στη Γάζα...

***************

12. airis - 7 βαθμούς

Οι φλέβες μου 
Κόκκινα σύννεφα
Σε έναν πίνακα μυστικό
Αναποφάσιστες
Θα εκραγούν;
Θα ξεματώσουν;
Θα γράψουν;
Θα ζωγραφίσουν;
Αναλαμβάνω δράση
Ποντάρω στη δημιουργία εν τέλει 
Και έτσι πορεύομαι 

***************

13. Mary Pertax - 11 βαθμούς

Η νύχτα έκρυψε τις ατέλειες της μέρας.
Πλανεύτρα σιγή, απλώθηκε παντού.
Τα γεννήματα του σκοταδιού, είδε ο ουρανός, 
και μάτωσε!

****************************

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας που στηρίξατε την προσπάθειά μου και μου εμπιστευτήκατε τα διαμάντια σας.

Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.

Φιλικά
Μαρία Νικολάου


You May Also Like

12 comments

  1. Συγχαρητήρια στην Άννα, για τη νίκη της! Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και πολλά ευχαριστώ σε σένα Μαρία μου για τη φιλοξενία και την όμορφη διεξαγωγή του δρώμενου! Καλό Σ/Κ σε όλους και καλή συνέχεια! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο! Ένα μεγάλο μπράβο σε όλη τη συντροφιά για τις δημιουργίες της. Δύσκολη υπόθεση, φίλοι μου, το ολιγόλεκτο. Πολύ δύσκολη. Πρέπει να βρεις την έμπνευση της στιγμής. Ένα φύσημα πνοής, μια ανάσα, μια λάμψη.
    Συγχαρητήρια στην Άννα μας για το εξαίρετο "μικρό" της και την πρωτιά της. Όπως επίσης θερμά συγχαρητήρια στη Μαρία μας για τη διοργάνωση του δρώμενου, που και αυτό πλέον έχει παγιωθεί και καθιερωθεί στη γειτονιά και στις συνειδήσεις μας.
    Πάντα έτσι παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Μαράκι για το 25λεκτό που μας χαρίζεις και όταν αργήσει μου λείπει. Συγχαρητήρια σε όλους και φυσικά σε σένα για τη διοργάνωση.
    Σας ευχαριστώ πολύ
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τα δικά μου συγχαρητήρια στην Αννιώ μας!! Εδωσε σε λίγες λέξεις δυο πολύ έντονα συναισθήματα ...
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντας και σε σένα Μαρακι μου για την όμορφη διοργάνωση του δρώμενου.!
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις και σε άλλα με το καλό! 🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου μπράβο για το ωραίο αυτό δρώμενο που για άλλη μία φορά ένωσες την παρέα. Άννα μου συγχαρητήρια για την πρωτιά σου, νομίζω σου έκανα σεφτέ στα 3άρια. Ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου όσους ξεχώρισαν και το δικό μου.
    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια σε όλους! Συγχαρητήρια στην Άννα! Ένα πολύ όμορφο δρώμενο που διαβάζεις μικρά διαμαντάκια με πολλά συναισθήματα και εικόνες. Σ' ευχαριστούμε Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στην Άννα μας για την πρωτιά. Πάντα επιτυχίες.
    Πολλά μπράβο και σε όλους τους συμμετέχοντες για τα υπέροχα ολιγόλεκτα τους και φυσικά ένα ευχαριστώ σε εσένα Μαρία που η όμορφη εικόνα σου μας έδωσε το έναυσμα να δημιουργήσουμε.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα θερμά μου συγχαρητήρια Άννα!!! Με 25 λέξεις και μια ισχυρή αντίθεση κατόρθωσες να ξεχωρίσεις σε ένα πραγματικά δύσκολο συγγραφικό δρώμενο.
    Μαρία, πολλά ευχαριστήρια σε σένα, διότι μας κινητοποίησες σε κάτι όμορφο και δημιουργικό.
    Πολλά συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες, όλοι μιλήσατε με την ψυχή σας κι αυτό έχει τη δική του σημασία.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους /όλες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες. Και πολλά συγχαρητήρια στην Άννα μας. Ελπίζω την επόμενη φορά να το δω έγκαιρα και να συμμετέχω. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Κυριακή σε όλους!
    Συγχαρητήρια στην Αννούλα μας! Χαίρομαι πολύ για τη διάκρισή της,
    αφού κι εγώ ξεχώρισα τη συμμετοχή της!
    Μπράβο σε όλους μας!
    Μαρία μας, σε ευχαριστούμε για το δρώμενο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρια μου καταπληκτικο το όλο δρωμενο με τα ολιγολεκτα , συγχαρητηρια σε ολους .
    Συγχαρητήρια ακομη περισσοτερο στην Αννουλα μασ για την διακρισή της . Ενα μεγάλο ευχαριστω για όλα πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο στην Αννούλα μας και σ' όλους τους φίλους που συμμετείχαν!
    Μαράκι, ένα μονολεκτικό "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" με όλη μας την αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν από τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις και greeklish, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.

Οι φωτογραφίες και τα κείμενα που τις συνοδεύουν και το συνολικό περιεχόμενο του παρόντος ιστοτόπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και προστατεύονται από τον Ν. 2121/1993. Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παραποίηση, αλλοίωση, εκμετάλλευση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του συνολικού περιεχομένου (φωτογραφίες ή/και τμήματα αυτών, κείμενα) χωρίς τη συναίνεσή μου και την έγγραφη άδειά μου. Φωτογραφίες που δεν φέρουν το όνομά μου είναι από το www.pixabay.com και το www.pexels.com και είναι χωρίς πνευματικά δικαιώματα.